Samkörning Ängelholm och Helsingborgs trakten

Den gröna s1000rr på Gerts vilken hoj!!!! 202 hästar i motorn enligt motorrads senaste test.Jag läste att bike hade kört den i bänken fick ut 179 bakhjulet! dom körde den nya R1 i samma bänk fick ut 154 det är ju helt sjukt:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar

Den gröna s1000rr på Gerts vilken hoj!!!! 202 hästar i motorn enligt motorrads senaste test.Jag läste att bike hade kört den i bänken fick ut 179 bakhjulet! dom körde den nya R1 i samma bänk fick ut 154 det är ju helt sjukt:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar

Hahaha Du är helt besatt av siffror my friend! :D :hoppa

Men visst är det imponerande! Om ca två veckor kan vi nog prova monstret hos Gerts och se vad den går för! :gnissla

Haha! jag vet att jag gillar siffror men när jag skrev om bmw så är 179hästar mycket!men i dom flesta test ligger den på 182 -185 hästar bak tänk en mappning då snackar vi ju 200 bak!

The killer bee is awake for the first time after five long months off sleeping! :)

Efter 5 långa månader i vinterdvala har hojen äntligen startats upp i syfte att se om batteriet fortfarande fungerar som den ska.. Javisst underbart muller hördes i form av ljudvågor genom luften! Rena rama terapin för örat! :) :D

Nu är det snart service på hojen som är nästa steg innan man är helt redo för säsongen! :banana

Last edited:
Tycker faktiskt den nya bmwn är helt ok utseendemässigt.
Men priset är väl kanske lite för mkt..Köper hellre en begagnad 1098 för dom pengarna tror jag. :)

Har du varit ute och fräst något i veckan? jag ska ut och spela lite fin musik för alla ängelholmare i helgen haha!:D:banana

2 l8t m8t.
Svenssons kommer va på sin vakt efter min förmiddasrunda...
Men pass på... D e snorhalt!

Last edited:
Nu kan jag t om se lite gräs i trädgården. För några dagar sedan var där 30 cm snö.. :banana :banana

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back