Samkörning Ängelholm och Helsingborgs trakten

Ska ut en längre sväng idag måndag när jag satt i nya batteriet.
Hör av er om ni e sugna..

Hejsan gott folk,

Någon som tänkt ta någon runda som man skulle kunna hänga med på under nästa vecka (Vecka 21) om vädret tillåter?

Jag har mest åkt själv, men jag hängde med på MCK Vilse Skånevårturen i april. Det var phett. :yoparty

Fast jag åkte i långsam grupp för jag är inte så snabb. :rodnar
:skyller ifrån mig på min touringhoj (även fast det är nog mest föraren som är begränsningen, ja förutom lång raksträcka då).

Vi kör mycket runt Laholm, Båstad och Halmstad. Här är många fina vägar.

Jag tar gärna någon runda i dessa trakter. :)

Hejsan gott folk,

Någon som tänkt ta någon runda som man skulle kunna hänga med på under nästa vecka (Vecka 21) om vädret tillåter?

Jag har mest åkt själv, men jag hängde med på MCK Vilse Skånevårturen i april. Det var phett. :yoparty

Fast jag åkte i långsam grupp för jag är inte så snabb. :rodnar
:skyller ifrån mig på min touringhoj (även fast det är nog mest föraren som är begränsningen, ja förutom lång raksträcka då).

Jag tar gärna någon runda i dessa trakter. :)
Passar på att highlighta NDR 2009!!

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=205379

:)
Den hade jag hittat innan jag skrev inlägget du svarade på. Visst tänkte jag hänga på den! Jag var t.o.m. bland de första som skrev upp mig på den listan! :)

Men, tänkte om det finns några hallänningar eller nordskåningar som ville åka vid något annat tillfälle, så man inte behöver åka ända till malmö trakten för att träffa folk.
Det kan väl ändå inte vara så att det inte finns en enda biker norr om Helsingborg? :va

:)
Den hade jag hittat innan jag skrev inlägget du svarade på. Visst tänkte jag hänga på den! Jag var t.o.m. bland de första som skrev upp mig på den listan! :)

Men, tänkte om det finns några hallänningar eller nordskåningar som ville åka vid något annat tillfälle, så man inte behöver åka ända till malmö trakten för att träffa folk.
Det kan väl ändå inte vara så att det inte finns en enda biker norr om Helsingborg? :va

Ska ut och köra imorgon om det blir ok väder. B la ska jag till Ängelholm och tvätta hojen. :tummenupp

Ska ut och köra imorgon om det blir ok väder. B la ska jag till Ängelholm och tvätta hojen. :tummenupp

Jag är ledig torsdag - söndag nästa vecka.
Måndag - onsdag kan jag tyvärr ej dagtid. :(

Hmm söndag låter lite intressant.. speciellt om jag hinner byta däck i veckan! :D

Jag är på om vädret är okej.

Lite kuriosa om däck...
Jag var på en BKK torsdagen den 30:e april (ja på valborg), instruktören sa något om att det är bra att köra med fräscha däck när man kör på bana. Jag sa "mina däck är nya sen i tisdags, så det ska väl finnas en del kvar på de". :D

Detta va precis vad jag letade efter... När ska de köras?
Idag (tisd. 19/5) kör jag själv till Tisdagsträffen i löddeköpinge...

Verkar kunna bli okej väder på torsdag (försiktigt-optimistisk)...

Är det några som tänkt köra då om vädret blir bra?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT