Samköp däck

Tycker det börjar bli dags att styra upp detta nu
Inte långt kvar innan säsongen drar igång. :banana

Här kommer det!

Nu finns priserna och snart även en beställningsfunktion här: http://racetires.ath.cx/

Klaga inte på priserna snälla utan kom med förslag på alternativa handlare istället så ändrar jag men i så fall skall det vara kända handlare som levererar fraktfritt inom 2 veckor och som tar COD. (cash on delivery)

Lycka till!
/HW

HW skrev:
Nu finns priserna och snart även en beställningsfunktion här: http://racetires.ath.cx/

Klaga inte på priserna snälla utan kom med förslag på alternativa handlare istället så ändrar jag men i så fall skall det vara kända handlare som levererar fraktfritt inom 2 veckor och som tar COD. (cash on delivery)

Lycka till!
/HW

Sorry men det känns surt att lastbilen troligtvis kör igenom malmö.. men att jag istället ska behöva köra efter den till linköping..

Kan det inte fixas ett stopp i malmö?

ecce skrev:
:tummenupp kanon men när är bestälnings stopp samt sista betalningsdag... Måste få en lönespec innan jag kan beställa :död

Beställning sker i början av mars, efter lön givetvis. Leverans sker endast i Linköping men transporter brukar alltid gå att lösa. I värsta fall funkar bussgods, det är inte speciellt dyrt!

/HW

Det blir ju billigare att beställa själv från mynetmoto.com och då få det hem till dörren.
Ingen som vet några andra handlare som ger bättre rabatt?
Jag har tyvärr inga att komma med.

Last edited:
Prisskillnad mot att själv beställa från mynetmoto var så försumbar på 3 uppsättningar så det inte gör inte någon större skillnad. Och till Linköping/Sviestad ska man ju ända pendla i vår/sommar så det e väl inga problem??

Väntar på att man kan lägga beställning.

Kommer att få veta priser hos den handlaren jag har frågat vecka 8. Sitter på Irland just nu så det är lite svårt att reda i detta just nu. Åter kommer när jag vet priserna.

Jag kanske kan fixa billigare däck!
Ska höra med honom imorgon så jag återkommer med mer info när han vet vad han kan ge oss för pris!

Fan vad kul det är att engageras sig och försöka fixa ett gruppköp när det kommer en massa snubbar och skriker att dom kan fixa billigare här och billigare där men ingen kan vara lite hjälpsam och presentera ett vettigt alternativ!!!!

Jag gör inte det här för att tjäna pengar, förmodligen blir det inte en krona kvar. Om någon har ett VETTIGT alternativ beställer vi givetvis därifrån istället och justerar priserna.

/HW

Jag tror bestämt någon är här och raderar inlägg.... scrolla bakåt, hitta adressen...

HW skrev:
Jag tror bestämt någon är här och raderar inlägg.... scrolla bakåt, hitta adressen...

Hmm, tror inte att jag gillar det som sker här...

Säger inte att forumägaren/moderatorn gör fel för det är ju han som bestämmer så du får byta forum HW för det finns ju andra och dessutom finns det epostlistor som fungerar för billiga däck vill vi ju ha.

Riktigt tråkigt att en tråd som gör det billigare att utöva rr-sport trasas sönder.

:(

Back