Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Webspy skrev:det var 2 år gammalt o super soft...
Eftersom det är racingforumet så är det nog racedäck som avsesSlappa skrev:Vad är de för däck vi snackar om här ?
Gäller de vanliga gatdäck ochså eller är det endast race/slicks/regdäck som gäller ?
Kan vara bra o veta ifall man ska hänga på eller inte!
//D
WASP skrev:Eftersom det är racingforumet så är det nog racedäck som avses![]()
stavgren skrev:Jag slängde iväg ett mail till Mynetmoto nu och frågade om det finns möjlighet till mängdrabatt. Bad om prisförslag på 100 resp 50 uppsättningar Pirelli slicks (bara som exempel).
Helt OK för min del, desto enklare desto bättre.ecce skrev:Jag tycker vi ska hålla oss till ett märke och en hårdhet Tex Perril Slicks CS1 fram cs2 bak samt en storlek ju enklare ju bättre eller?
Helt ok för mig med!ecce skrev:Jag tycker vi ska hålla oss till ett märke och en hårdhet Tex Perril Slicks CS1 fram cs2 bak samt en storlek ju enklare ju bättre eller?
ecce skrev:Jag tycker vi ska hålla oss till ett märke och en hårdhet Tex Perril Slicks CS1 fram cs2 bak samt en storlek ju enklare ju bättre eller?
ecce skrev:Jag tycker vi ska hålla oss till ett märke och en hårdhet Tex Perril Slicks CS1 fram cs2 bak samt en storlek ju enklare ju bättre eller?
Dragon heter Slicksen o regndäcken av Pirelli, metzeler heter väl ME Z eller nåt liknande.Magnus skrev:Förresten heter inte alla Pirellis racedäck Supercorsa och Metzelers heter Rennsport? Oavsett om det är slicks, mönstrade eller regndäck.
stavgren skrev:En uppsättning Metz slicks går på 281€=2530SEK (inkl moms, exkl frakt) där. Frakt 22€ för upp till 3 set. Så om man köper 3 uppsättningar blir det ca 2600 per uppsättning. Det är ju helt OK!
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |