Samåkningstråden

Är det någon som ska med så skicka ett sms 0704962909

Oj, missade att någon svarat på tråden.. men jag dyker ner på stationen till 20,.. Ja, det får bli en kort sväng 5 mil låter bra.
 
Last edited:
Missade visst tiden med 15min men det blev en liten solo-tur för min del.. typ 10 mil.

Ska det köras nåt i veckan så hänger jag gärna på , ska ju bli rikitgt fint väder har jag hört. :D
 
De går fler tåg, kasnke imorrn :)
Vart solo-repa här med, fast en massa mil å välldans fort emellanåt :)
 
De går fler tåg, kasnke imorrn :)

Sååååååååååååååå... Då kanske du hör av dig imorgon angående hojtur? :tungan

Behöver börja lägga lite mil till sommarens banåkningar samt monterat ett par StompGrips jag måste utvärdera.
 
Last edited:
Tänkte åka en sväng idag samling kl18:00 vid station färden går mot måns ols på lite krokvägar i lagom tempo.
Avfärd 18:10 enligt min klocka på hojen så kom i tid :D
 
Motard från centralen kl 20! Ny samling 21 igen för dom som missar 20!
Kom dit med tardsen å brassa lite ;P
 
Bild från iGår!

Snacka avis man blir när två fina 530 kommer in på statinon och man står där med sin 125a...;(
 

Bifogat

  • ImageUploadedByTapatalk.jpg
    ImageUploadedByTapatalk.jpg
    27.6 KB · Visningar: 38
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top