Samåkningstråden

Dricka kan man göra efteråt jue :P

Wr125R
Sorry att jag missade dina mess :/
Jag va ute en snabbis ja, tappade kedjan 1 gång haha.
 
tänkte väl de, får ju snacka så man fattar!
typiskt krognamn,

-jag döper den här 12an med hemkört till, ja vad ska jag ta, nått som är svårt för fulla människor att säga och samtidigt låter spejsat å dyrt
mojito!:banana

Hedning.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Mojito

:hihi Men du är ung än, du växer snart upp och lär dig uppskatta livets goda, som mojitosar och duccar. :fakta
 
Önskar alla en trevlig midsommarafton! :)

Om någon får för sig att köra en liten sväng i helgen efter bakfyllan lagt sig=P,hänger jag gärna på..
 
Någon som vill lufta hojen i det sköna vädret eller är alla redan halvt borta?:hojsmilie

Edit : träffade på zoot och en tjej ute :) vart en trevlig lugn åktur :)
 
Ska se om ja får igång de gamla muskedundret så man äntligen kan ut å åka...
Borde kunns ske under dagen...
Undrar hur länge man ska se dubbelt så här dagen-efter????
 
När var och hur... Eller ja, det sista kan jag svara på själv. Men annars, någon som vet någon rolig väg man kan ta ? Kan ju mötas upp vid 20 tiden eller är det för sent ?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top