Samåkningstråden

Jag och farsan kör lite vägar till kajfiket nu, vi är väl där kanske 21:30. Åk dit om ni vill .
 
Är det någon som vill ut och ta en tur med mig och Zoltan idag runt 6 eller senare? roligare med fler!

blir ingen jätte lång tur men nån timme för mig iaf:D
 
Det blev en trevlig tur med _challe_ Zoltan och UFO_Micke, lägger upp film på när challe tränar bakhjul i lågfart på tuben imorrn :)
 
Yes yes de va trevligt

Haha uff gick ju inte så jäkla bra så lär inte kommit nå vettigt på de klippet :rodnar
De gick väll ett par gånger oftast blev de ryckigt som fan.
 
Jo, de va skoj.

Haha Challe, det var nog bättre än minna framhjulsluft på typ en dec vid rödljusen :hihi
 
närsom det passar dig jag kan åka nu om det skulle vara så :D

EDIT: 0730461298 Ring mig när du blir sugen :D
 
Last edited:
Samåka

Nån som är på för lite åka idag? Vet att några förmodligen är trötta efter gårdagens bandag på Gelleråsen samt att ett par är bortresta.

Själv vill jag komma ifrån här en stund, det enda jag har idag är att klippa gräset någon gång innan det blir mörkt..:D

Solsken och 17 grader, ser lovande ut idag:tummenupp

Gröndal börjar kl 10:00, el skall vi på en fin tur själva någonstans?

Någon som är på? Samling var och när? Kom med förslag:)
 
Last edited:
Nån som är på för lite åka idag? Själv vill jag komma ifrån här en stund, det enda jag har idag är att klippa gräset någon gång innan det blir mörkt..:D

Gröndal börjar kl 10:00, el skall vi på en fin tur själva någonstans?

Någon som är på? Samling var och när? Kom med förslag:)

Jag kan vara game på lite finåka och en glass, är lite sliten i kroppen efter gårdagen. :) Vi kan väl samlas och kika lite på motarderna? Och om lusten finnes så tar vi en vidare tur (efter Slagsta glass?). :)
 
Jag kan vara game på lite finåka och en glass, är lite sliten i kroppen efter gårdagen. :) Vi kan väl samlas och kika lite på motarderna? Och om lusten finnes så tar vi en vidare tur (efter Slagsta glass?). :)

Samling vid markan då? Skall vi spika en tid?11:00? Så morrontrötta hinner se detta ned:D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top