Samåkningstråden

Opålitligt är vädret men det kommer inte jag och sportarn märka av då vi skall till konserthuset v-rås och garva läppen ur led till Big comedy ståupparna!:tummenupp

Antar att det är en massa som ska åka hoj imorgon..
Skulle vara kul om vi kunde få ihop ett gäng på en tur :) mycket mera skoj att slippa åka själv :tummenupp

Skulle vara kul om vi kunde få ihop ett gäng på en tur :) mycket mera skoj att slippa åka själv :tummenupp

Vart o när skall vi samlas? Wasa skulle dyka upp själv med brewden alt ett mc gäng till markan kl 13:30 imorgon, vi kan ju börja el avsluta turen där då:vaÄr det fint så kanske en avslutning av turen vore fint!

Vad sägs om samling i Köping vid 11:00 för att köra Skinnskatteberg-Oti-Fagersta-Ängelsberg- Väg 256 mot-Salbohed-Skultuna-Västerås-Rytterne-Markan?:vaFinns andra förslag?

Tycker jag låter bra, en samlingspunkt runt lunch tid...sätt tid o plats.

Vart o när skall vi samlas? Wasa skulle dyka upp själv med brewden alt ett mc gäng till markan kl 13:30 imorgon, vi kan ju börja el avsluta turen där då:vaÄr det fint så kanske en avslutning av turen vore fint!

Vad sägs om samling i Köping vid 11:00 för att köra Skinnskatteberg-Oti-Fagersta-Ängelsberg- Väg 256 mot-Salbohed-Skultuna-Västerås-Rytterne-Markan?:vaFinns andra förslag?

Jag är sugen på käglan runda :yoparty

Jag åker vart som helst så norr söder lr väster/öster spelar just ingen roll men åka vill jag:)

Jag åker vart som helst så norr söder lr väster/öster spelar just ingen roll men åka vill jag:)

11:00 verkar hursom helst vara en bra utgångspunkt, det kommer molna på sig lite mer på em o bli lite svalare igen.

Skall vi spika 11:00 vid Mcd Köping?

Är det andra som skall utgå någonannanstans för turåka så kan vi ju träffas oavsett vid 13:30 vid markan efter vi kört o kolla på Rc8:tummenupp

Ni som snurrar runt i V-ås, undvik Irsta :fakta
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7016677.ab

Last edited:
Vi ska spela fotboll i Skinnsberg så vi blir inte med ...

11:00 verkar hursom helst vara en bra utgångspunkt, det kommer molna på sig lite mer på em o bli lite svalare igen.

Är det andra som skall utgå någonannanstans för turåka så kan vi ju träffas oavsett vid 13:30 vid markan efter vi kört o kolla på Rc8:tummenupp

okey gör mitt bästa för att komma dit till 11:00.

Igår var det nån bomb eller nått som small i sura på kvällen/natten var ute i garage när det small hela garaget skakade nån som vet nått?

Jag o tantens brorsa dyker upp. :tummenupp

Tack grabbar för en go tur, Käglan blir det fler gånger bara det blir lite varmare, det blev nåt tjyv-släpp idag, så mer värme åt oss hojåkare.

Rolig tur med trevligt folk :)
Nu är dock corden framme på betty.
Nytt bakdäck senare idag :tummenupp

Go' tur grabbar! :)

Ball knarr Vasa! :yoparty

Lite bilder från mobilen blev det, sportis vet jag studsade runt med en fickkamera, så det blir lite rosa hojar senare antar jag. :hihi

Vi skötte oss bra på det stora hela idag, så alla hade kunnat haka på, nu var det bara "the usual suspects" som dök upp, vars någerst är alla andra?

/J - med galopperande huvudvärk, inte ens suraåsen hjälpte idag, nu blir det till att blunda en stund.

Bifogat

• IMAG0048.jpg
    IMAG0048.jpg
    233.7 KB · Visningar: 68
  • IMAG0050.jpg
    IMAG0050.jpg
    237 KB · Visningar: 62
  • IMAG0051.jpg
    IMAG0051.jpg
    229.6 KB · Visningar: 67
Samling vid Donken, ett helt gäng, efter Käglan avvek Almgren med far till Örebro, vi andra körde käglan tillbaka, krubbade på Ic baren i Köping och åkte mot markan o mötte upp fler hojåkare, turen rundades av med en Suraåssväng, och jag själv körde på bensinångorna till Köping sen. Hade nog 3 liter kvar dock när jag tankade, ca 0,65 i snitt blandad körning med snål Retta:tummenupp Ca 20 mil idag, mestadels fina vägar:)

Bifogat

• Wasas Ktm.jpg
    Wasas Ktm.jpg
    245.1 KB · Visningar: 55
  • Markan.jpg
    Markan.jpg
    253.1 KB · Visningar: 49
  • Ic baren.jpg
    Ic baren.jpg
    243.7 KB · Visningar: 61
  • Örebrokorset käglan.jpg
    Örebrokorset käglan.jpg
    233.7 KB · Visningar: 59
  • jien.jpg
    jien.jpg
    243.9 KB · Visningar: 53
  • Donken.jpg
    Donken.jpg
    241.7 KB · Visningar: 62
  • Suraåsen.jpg
    Suraåsen.jpg
    251.5 KB · Visningar: 54
men vafaen! vad har jag sagt om att lägga upp bilder på rcåttan!?!

alldeles för porrig för att kunna visas på sånna här barntillåtna forum!

Nyheter
Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...

Eldrivna Honda WN7

Honda WN7 Honda har pres...

Stark Varg EX, en smygande ninja!

Nu har jag och Varg EX hunn...

BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner