Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ingen aning... men jag skall ut i e-middag en sväng för jag var helt torr igår sånär som på lite cider![]()

Satan härligt det ser ut! Själv stod man så här i fönstret i garaget, lite dagenefter-seg och spejade efter hojar och lyssnade.
[YOUTUBE-ID]MVV_HXtEbLo[/YOUTUBE-ID]

När var??
Jag ska ut 14 - 14.30
Man kanske får åka tilsammans med posörGIXXERn...![]()
Fan! såg inte det här förän nu! Regncheck?

Någon hugad inför helgen?
Jag klurar på hoj imorgon eftermiddag (sitter fast som träningsledare i Gröndal 10-14), och söndag om det är väder.
Istället för att vi rullar runt och hejar på varandra, så kan vi ju åka lite tillsammans, fikastoppen blir trevligare så.![]()
Någon hugad inför helgen?
Jag klurar på hoj imorgon eftermiddag (sitter fast som träningsledare i Gröndal 10-14), och söndag om det är väder.
Istället för att vi rullar runt och hejar på varandra, så kan vi ju åka lite tillsammans, fikastoppen blir trevligare så.![]()
Jag bara måste ut och lufta på söndag om det blir väder så jag är påHar ett knä som lever rövare med mig men den skall nu vilas ordentligt ett dygn så på söndag är man nog fitt for some "touring"
![]()
Imorrn skall man vara på stand up i V-ås tidigt på em, så det får bli på söndag ifall väder o vind tillåter, fundra på turalternativ![]()
Är det någon som sett eller läst någon prognos för söndagen? Jag skulle inte krokna för en lite tur typ salboheds runda eller en tur till rosenhill heller för den delen men vädret är avgörande!

Är det någon som sett eller läst någon prognos för söndagen? Jag skulle inte krokna för en lite tur typ salboheds runda eller en tur till rosenhill heller för den delen men vädret är avgörande!
räkna "kallt" med minst 40 mil en sådan sväng, känns som det skall vara några grader till..förra året kring påsken när vi åkte den svängen har jag för mig det var 16 grader, då var man ändå lite frusen när man kom hem, fast turerna på bulten var finaIngen som ska ut på en tur framåt 15-tiden idag?

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |