Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur kommer det sig att du ångrade dig då LisaLp?
SGM
Ajdå, hade varit gott med lite glass i solen haha
Men fan va det ska ätas, åker ni inge hoj människor
Får bli en annan gång, vore ju trevligt att åka lite iaf
Mvh
Hur kommer det sig att du ångrade dig då LisaLp?
SGM
Ajdå, hade varit gott med lite glass i solen haha
Men fan va det ska ätas, åker ni inge hoj människor
Får bli en annan gång, vore ju trevligt att åka lite iaf
Mvh
Är det någon som vill bestämma en tid? Plats är väl stationen, eller?
Jag tänkte nog mer utgå från Markan om man skall till Rosenhill...Västerås blir en trist omväg för mig iaf.
Rosenhill är ju mellan Södertälje och Nynäsvägen kan man säga, så att åka norra vägen är lite att gå över ån efter vatten.
Jag tar nog min vanliga rutt med, Etuna, Sundbyholm, Kjula, etc.
/J

Jag tänkte nog mer utgå från Markan om man skall till Rosenhill...Västerås blir en trist omväg för mig iaf.
Rosenhill är ju mellan Södertälje och Nynäsvägen kan man säga, så att åka norra vägen är lite att gå över ån efter vatten.
Jag tar nog min vanliga rutt med, Etuna, Sundbyholm, Kjula, etc.
/J
Fast Markan är ännu länre omväg för oss i Västerås, blir det av så blir det Rytternevägen ned till korset.
Samling vid korset då MAO, några från varje håll sammanstrålandeDag? Tid? Imorrn stor sol och 12 plus.
TYvärr lite för risig för långtur men en kortare variant kan det bli ... inte omöjligt att jag hakar på en bit och viker ner sen ... åka lite det måste jag ;-)

Samling vid korset då MAO, några från varje håll sammanstrålandeDag? Tid? Imorrn stor sol och 12 plus.
Imorrn åker jag iaf (), jag hade tänkt mig en rågbulle med vatten på markan vid 10-snåret -> korset (v252/v56) halv 11?
Då är vi som kör försiktigt framme vid Rosenhill runt 12, med gamla vägarna mot Södertälje.
Funka?
/J
Mår som jag förtjänar antar jag och därmed ingen chans att haka på till slingerbulten
.Jag får väl stanna hemma och tvätta på hojen ist, för vad är väl en bal på slottet igentligen....det kanske är trist och tråkigt och och och helt jävla skittråkigt gentemot att åka hoj på slingerbulten
uuuuäääähhäääää![]()
Mår som jag förtjänar antar jag och därmed ingen chans att haka på till slingerbulten
.Jag får väl stanna hemma och tvätta på hojen ist, för vad är väl en bal på slottet igentligen....det kanske är trist och tråkigt och och och helt jävla skittråkigt gentemot att åka hoj på slingerbulten
![]()
har andra planer för dig imorgon
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |