Samåkningstråden

Tror aRWe har något i bakfickan, räkna med att det kan bli en rejäl sväng, 20+ mil, 30+mil, 40+ mil:va Det visar sig imorgon:tummenupp

Ja ja om det nu skrämmer bort någon eller vet jag inte (vissa tycker att det är för långt på en sporthoj:tungan ) men det rycktas om runt 30 mil.

Söndagsåka denna helg? hur sugen som hellst :D har precis fått på nya bakdäcket, tog bara 1 månad sisodär :tungan

Någon åkning idag? Jag åker ut nu och kommer snurra runt i stan lite på en blå röd vit honda nsr 125, bara haka på om ni är sugna :D

Delarna från Italien har nu anlänt och blir det skapligt väder i helgen så blir det debut.:tummenupp

Japp idag blir det åkning ! Första med Yoshimura o pcIII ..får se om det blir nån skillnad,den låter gött iallafall :D

Ahhh fint väder så på em gör man vägarna osäkra. :tummenupp

bäst man håller sig inne, när aRWe ska ut och brumma... :tungan

Hinner tyvärr inte ida, ska till kvicksund och köpa nytt framdäck, och sedan börja grunda för kvällens fest... :D

ahhh skönt, första turen på länge man har ju varit utan hoj i nästan 2 år, så jag tog en tur igår på några mil jävligt kul.

Nån som är sugen imorgon, jag ska ut iallafall.:tummenupp

Låter kul! För er som har hoj i ordning..:mad:
Min är snart fixad! Håller på att skruva ut det felaktiga NKG stiften som sitter i min hoj, det skall vara Denso Iridium inget annat:ajjabajja

NU kanske man äntligen får bukt på sotiga avgasar och förhöjd bränsleförbrukning:tummenupp

Låter kul! För er som har hoj i ordning..:mad:
Min är snart fixad! Håller på att skruva ut det felaktiga NKG stiften som sitter i min hoj, det skall vara Denso Iridium inget annat:ajjabajja

NU kanske man äntligen får bukt på sotiga avgasar och förhöjd bränsleförbrukning:tummenupp

Mecka nu:näsblod Det skulle man gjort i vintras.

Rullar förbi station runt 12.30 och ser om det står någon där.

Mecka nu:näsblod Det skulle man gjort i vintras.

Rullar förbi station runt 12.30 och ser om det står någon där.

Snabbmek blev det när man väl fick bort krånglande skruvar:mad: och man fick tillgång till smidig tändstiftsnyckel, det är trångt även på en gammelracer..
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3534992#post3534992

Fit for fight har hojen varit sedan 9:00 imorse!! Men varit tvungen med fix på hemmafronten samt en biltur till Fellingsbro

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back