Samåkningstråden

Tror aRWe har något i bakfickan, räkna med att det kan bli en rejäl sväng, 20+ mil, 30+mil, 40+ mil:va Det visar sig imorgon:tummenupp

Ja ja om det nu skrämmer bort någon eller vet jag inte (vissa tycker att det är för långt på en sporthoj:tungan ) men det rycktas om runt 30 mil.

Söndagsåka denna helg? hur sugen som hellst :D har precis fått på nya bakdäcket, tog bara 1 månad sisodär :tungan

Någon åkning idag? Jag åker ut nu och kommer snurra runt i stan lite på en blå röd vit honda nsr 125, bara haka på om ni är sugna :D

Delarna från Italien har nu anlänt och blir det skapligt väder i helgen så blir det debut.:tummenupp

Japp idag blir det åkning ! Första med Yoshimura o pcIII ..får se om det blir nån skillnad,den låter gött iallafall :D

Ahhh fint väder så på em gör man vägarna osäkra. :tummenupp

bäst man håller sig inne, när aRWe ska ut och brumma... :tungan

Hinner tyvärr inte ida, ska till kvicksund och köpa nytt framdäck, och sedan börja grunda för kvällens fest... :D

ahhh skönt, första turen på länge man har ju varit utan hoj i nästan 2 år, så jag tog en tur igår på några mil jävligt kul.

Nån som är sugen imorgon, jag ska ut iallafall.:tummenupp

Låter kul! För er som har hoj i ordning..:mad:
Min är snart fixad! Håller på att skruva ut det felaktiga NKG stiften som sitter i min hoj, det skall vara Denso Iridium inget annat:ajjabajja

NU kanske man äntligen får bukt på sotiga avgasar och förhöjd bränsleförbrukning:tummenupp

Låter kul! För er som har hoj i ordning..:mad:
Min är snart fixad! Håller på att skruva ut det felaktiga NKG stiften som sitter i min hoj, det skall vara Denso Iridium inget annat:ajjabajja

NU kanske man äntligen får bukt på sotiga avgasar och förhöjd bränsleförbrukning:tummenupp

Mecka nu:näsblod Det skulle man gjort i vintras.

Rullar förbi station runt 12.30 och ser om det står någon där.

Mecka nu:näsblod Det skulle man gjort i vintras.

Rullar förbi station runt 12.30 och ser om det står någon där.

Snabbmek blev det när man väl fick bort krånglande skruvar:mad: och man fick tillgång till smidig tändstiftsnyckel, det är trångt även på en gammelracer..
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3534992#post3534992

Fit for fight har hojen varit sedan 9:00 imorse!! Men varit tvungen med fix på hemmafronten samt en biltur till Fellingsbro

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman