Samåkningstråden

FredR1k skrev:
2210401 Någon som vill ut å åka en sväng idag?

Skulle gärna vilja, men skall på aktivitet med jobbet, så det blir att dra upp regnbågar hela dagen.

Vi skulle kunna träffas 11.00 på Aseatorget kanske?

Å nu blire långtur! (Pejo: Asså inte markan typ dårå.)

Idag då? :banana
Jag funderade på att dra med några Skitskrajare ev. isåfall.

Det är konstigt att köra på gata....

Nationaldagsrunda

Alla som vill köra en runda på Nationaldagen 6/6 dyker upp vid Aseatorget vid 11.00 så kör vi en sväng. Lunch någonstans på vägen, hemma senast 18.00.
Inställt vid icke mcrelaterat väder. :tungan

aRWe skrev:
2214273 Alla som vill köra en runda på Nationaldagen 6/6 dyker upp vid Aseatorget vid 11.00 så kör vi en sväng. Lunch någonstans på vägen, hemma senast 18.00.

Djeffla lyx....

:5sure

Obegripligt!

aRWe skrev:
2214273 Alla som vill köra en runda på Nationaldagen 6/6 dyker upp vid Aseatorget vid 11.00 så kör vi en sväng. Lunch någonstans på vägen, hemma senast 18.00.

Men jag försov mig! :mad:

aRWe skrev:
2257586 Nån som vill åka något imorrn, söndag. Ingen planerad tur, bara köra.
Station 11.00.
För mycket på hemmaplan..skall dessutom försöka få liv i den vänstra blinkerserna(strulade redan innan, relä kanske?) och försöka få lite bakljus efter ombyggnation till orginalbakdel, samt instrumenpanelen som slocknade, verkade inte vara en säkring... :va suck.. :(

sporTlovEr skrev:
2259218 För mycket på hemmaplan..skall dessutom försöka få liv i den vänstra blinkerserna(strulade redan innan, relä kanske?) och försöka få lite bakljus efter ombyggnation till orginalbakdel, samt instrumenpanelen som slocknade, verkade inte vara en säkring... :va suck.. :(
För mycket godis kanske?
:rofl

vart en trevlig tur som vanligt. Fick prova r-sickans r1:a lyckan va total :yoparty tills jag skulle krypa ner under kåpan å upptäkte att dom inte är bygda för 190 långa personer :(

Bifogat

• IMGP2211.jpg
    IMGP2211.jpg
    74.3 KB · Visningar: 102
  • IMGP2214.jpg
    IMGP2214.jpg
    60.6 KB · Visningar: 102
TinaTjejen skrev:
2259906 För mycket godis kanske?
:rofl

Nu är allt fixat förutom en blinkersen, måste vara relät som krånglar. Måste byte frambelägg fram då de är obefintliga nästan :skrämd

r matte skrev:
2259992 vart en trevlig tur som vanligt. Fick prova r-sickans r1:a lyckan va total :yoparty tills jag skulle krypa ner under kåpan å upptäkte att dom inte är bygda för 190 långa personer :(

Sånt är inte bra!! Man får bara hojbytartankar! :7peta :tummenupp

Tycker själv med att det blåser fanken på hondan, bara att krypa ihop o limma sig mot tanken.

Det kanske vi kan ordna idag om du ber snällt :hihi

Du ska väll med till Gävle ?
Jag hör av mig under dagen.

R-Sickan

TinaTjejen skrev:
2260345 Men va fasen.. får alla provgnida den där stackars hojen?
Sickan!Din R1-hallicka!

:D
(När får jag prova då?)

R-Sickan skrev:
2261504 Det kanske vi kan ordna idag om du ber snällt :hihi

Du ska väll med till Gävle ?
Jag hör av mig under dagen.

R-Sickan
Snällt?
I'm a bad girl, och det vet du! :brynad

Hur var vägen till Gävle, var inte den rätt dålig i asfalten förut??

Back