FredR1k skrev:2210401Någon som vill ut å åka en sväng idag?
Skulle gärna vilja, men skall på aktivitet med jobbet, så det blir att dra upp regnbågar hela dagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
FredR1k skrev:2210401Någon som vill ut å åka en sväng idag?
aRWe skrev:2214273Alla som vill köra en runda på Nationaldagen 6/6 dyker upp vid Aseatorget vid 11.00 så kör vi en sväng. Lunch någonstans på vägen, hemma senast 18.00.
Inställt vid icke mcrelaterat väder.![]()
aRWe skrev:2214273Alla som vill köra en runda på Nationaldagen 6/6 dyker upp vid Aseatorget vid 11.00 så kör vi en sväng. Lunch någonstans på vägen, hemma senast 18.00.
Inställt vid icke mcrelaterat väder.![]()
aRWe skrev:2257586Nån som vill åka något imorrn, söndag. Ingen planerad tur, bara köra.
Station 11.00.
om jag hinner, ska byta drivpaket imorn.aRWe skrev:2257586Nån som vill åka något imorrn, söndag. Ingen planerad tur, bara köra.
Station 11.00.
För mycket på hemmaplan..skall dessutom försöka få liv i den vänstra blinkerserna(strulade redan innan, relä kanske?) och försöka få lite bakljus efter ombyggnation till orginalbakdel, samt instrumenpanelen som slocknade, verkade inte vara en säkring...aRWe skrev:2257586Nån som vill åka något imorrn, söndag. Ingen planerad tur, bara köra.
Station 11.00.
För mycket godis kanske?sporTlovEr skrev:2259218För mycket på hemmaplan..skall dessutom försöka få liv i den vänstra blinkerserna(strulade redan innan, relä kanske?) och försöka få lite bakljus efter ombyggnation till orginalbakdel, samt instrumenpanelen som slocknade, verkade inte vara en säkring...suck..
![]()
TinaTjejen skrev:2259906För mycket godis kanske?
![]()
r matte skrev:2259992vart en trevlig tur som vanligt. Fick prova r-sickans r1:a lyckan va totaltills jag skulle krypa ner under kåpan å upptäkte att dom inte är bygda för 190 långa personer
![]()
Men va fasen.. får alla provgnida den där stackars hojen?r matte skrev:2259992vart en trevlig tur som vanligt. Fick prova r-sickans r1:a lyckan va total![]()
TinaTjejen skrev:2260345Men va fasen.. får alla provgnida den där stackars hojen?
Sickan!Din R1-hallicka!
![]()
(När får jag prova då?)
Snällt?R-Sickan skrev:2261504Det kanske vi kan ordna idag om du ber snällt![]()
Du ska väll med till Gävle ?
Jag hör av mig under dagen.
R-Sickan
Eftersom ingen är intresserad så blir det heller inget.aRWe skrev:2292215Nån som känner för en åktur framåt sen eftermiddag eller kvällen?
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |