gabor2
Jag steker alla i lite smör!!
Skall montera nya svålar och dessa behöver luftas så här är en till om det finns plats längst bak i ledet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dom lovar runt 18 grader nästa helg så gör er beredda.![]()
Dom lovar runt 18 grader nästa helg så gör er beredda.![]()
Ingen tvekan om att det skall bli fint väder till helgen iaf![]()
Tid och plats![]()
När, var, hur? Arwe, styr upp.. hehe![]()
Tar kanske med Nålberg Sr. också.![]()
Söndag 11.00 på station för dom som vill ta en liten söndagsutflykt![]()
annars hade r matte samling 11.00 imorgon lördag.
Har lite funderingar om att kanske göra en kväll på stan med hoj imorrn alltså, vad tycker ni?
Vikken konsti bild du har. Konsti knarr.
Söndag 11 - aj aj kapten!
Har lite funderingar om att kanske göra en kväll på stan med hoj imorrn alltså, vad tycker ni?
Synd att jag inte kan hänga med! Ska på instruktörsavrostning... Ni får ha så skoj!

Jag blir hemma idag, var en lång lång dag igår..Iväg 10:00 med en mc tripp först till Skinnskatteberg-Fagersta-Väg 233-Ramnäs-Skultuna(skitväg den biten..)-Västerås-Hallstahammar-Surahammar-Markan i strömsholm-Kolbäck-Köping.
26 mil hem duscha svida om iväg på Bowling hemma 22:30..idag blir det däcksbyte bil åt andra och försöka vara social..![]()
MEN ha så kul, gärna kort o färdrapporter![]()
Då var det kanske dig vi mötte på åsen, 300m efter "surainfarten" mot Strömsholm?
Kort från idag ordnar jag färdrapport överlåter jag gärna till någon skrivkunnig...![]()
Stod och tankade kl 12:00 när ni hela gänget kom förbi på ringvägen utanför arver bil/Hans Persson bil Köping, han se några figurer man känner igen, Linus, Bezzon, Nalberg, och sist men inte minst Pejo!! Nåja härligt väder och säkert härliga vägar idag med och 23 grader varmt kan det bli bättre
Det var en skön sväng under söndagen..
Några planer för dagen? Läste nånstans att det skulle bli bra väder lördag, obra söndag... hehe
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |