Samåkning, träff Elmia 2011

Thekid
creare (Sovplats fo mej? plz mistah, plz!)
Goffen (Erbjuder sovplats/Garage)
Danne (Erbjuder sovplats/Garage på andra sidan sjön)

aja om nån vill slagga hos mig "villa" host52"tvhost =) får ni skriva nått hihi

Last edited:
Hehe du menar att Skramlahan inte hänger med oss sukkor? :såjaponken

Jo poliser brukar det finnas gott om, men vi är nog inte de ända som kommer köra över begränsningarna...är ju en hel del moddade bilar som rullar på vägen ner också...:rolleyes:

haha! ska vi gå en rond här o nu eller :ajjabajja:D (du vet ju sanningen, -men schhhhh) Efter den 14:e april äter min din aaanyday :-p

Grill, öl & övernattningslistan

Thekid
Tegheim

haha! ska vi gå en rond här o nu eller :ajjabajja:D (du vet ju sanningen, -men schhhhh) Efter den 14:e april äter min din aaanyday :-p

Haha du e bara puppig för att du inte har en egen sukka, men kom an ba! :tuttar

Nej nu ska jag vara snäll, ska ju lyckas hålla sams hela vägen ner till jönköring också :krama

Thekid (erbjuder sovplats/Garage på ena sidan sjön)
Tegheim

Last edited:

Tegheim
KalleAnkan

Tegheim
KalleAnkan
zuperbulle (Erbjuder dåliga vitsar och överbliven studentdonk)

ÖL = zuperbulle är där!
Kanske behövs nån stans att sova, blir nog helst på andra sidan sjön då kidens tjering e så läskig (skrämde mig en gång)

Edit: om någon nu undrar.. http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4999641&postcount=105 finns på sidan 6

Last edited:
Tror det kommer bli skitkul, undra vart man kan hänga av sig skinnstället väl framme bara...lite drygt att släpa på det längst midjan runt hela mässan hehe :P

Jag åker nog hem igen efter tror jag, ni är nog alldeles för läskiga att sova med :dricka

Tror det kommer bli skitkul, undra vart man kan hänga av sig skinnstället väl framme bara...lite drygt att släpa på det längst midjan runt hela mässan hehe :P

Jag åker nog hem igen efter tror jag, ni är nog alldeles för läskiga att sova med :dricka

Finns det inte förvaringsboxar :va
Annars har jag säkert nån polare som har bil som man kan låna bagaget på:tummenupp

fegis:tomten

Vi är inte farliga alls men åka uppsala jkpg uppsala på samma dag är hardcore.... runt 100mil på en dag i så fall...

Nikel: Jo det kanske det gör, stället tar väl lite plats bara men det löser sig säkert =)

Ziperbulle/Goffen: Jo jag är ganska hardcore av mig ju så kan nog palla resan men att spendera resten av kvällen med er... Nja...he he nää skämt åsido, Kanske ska skriva upp dig på en lista ändå ifall att...?

Är det grillning och partaj som gäller då eller? Mysigt att inviga våren ordentligt med grillat =D

Klart du ska vara med! Du måste släpa mig till stockholm när det blir hemgång :gnissla

Last edited:
...jag hoppas ju på fredagen...har lust o grilla lite och "umgås":D vill ju med kolla lite på mässan eller (2-3h kanske mitt på dan)?....men rör mig hemmåt framåt kvälls...mot STHLM.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT