Samåkning till Vilse-turen på lördag!!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Samåkning till MCK Vilse turen på lördag:

Plats: Midhem Statoil
Tid: 08.00
När: Lördag

Finns lite olika samlingsplatser, men ska möta upp folk i lund så detta blir smidigast iaf för mig. :)

Så dom som vill hanka på, ses på statoil Midhem kl 0800. Avfärd 08.15. Samåkning från lund statoil södra kl 08.30. Vidare direkt till eslöv. :tummenupp

P.s Tim hälsar! ;) :hihi

Tack för den, sökning på Midhem i Malmö gav noll. Likaså Lund, vart ligger detta för samåkning mot Eslöv i grupp?

Hej alla,
Vi är ett gäng blandade gamla gubbar som samlas på "Cafe 5:an" på lilla nygatan i Malmö kl 08.00. Ska vi komma förbi Midhem och plocka upp er som samlas där så kan vi vroooma tillsammans.

fisken

Alltså, där är ju ett gäng som ska mötas vid Vattentornet?
Kan man inte slå ihop de?

Hej alla,
Vi är ett gäng blandade gamla gubbar som samlas på "Cafe 5:an" på lilla nygatan i Malmö kl 08.00. Ska vi komma förbi Midhem och plocka upp er som samlas där så kan vi vroooma tillsammans.

fisken

låter som en plan, vi kör från midhem kl 8.15. annars blir jag halshuggen av folket i lund. :näsblod

Alltså, där är ju ett gäng som ska mötas vid Vattentornet?
Kan man inte slå ihop de?

det folket som jag har pratat med känner nog inte d folket som ska träffas vid vattentornet i lund. det finns folk som ska mötas upp på lockarp o kör till eslöv därifrån. d e svårt att få alla att samlas på ett ställe. dom som vill komma till midhem får komma dit, o dom som kommer till statoil lunds södra åker dit.

vi kommer ju ändå alla köra vid ungefär samma tidpunkt så vi kommer säkert mötas upp på motorvägen dit. jag kan elsöv iaf, vet inte hur det är för dom andra. :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...