Samåkning till SMC-kurs 27/5?

Beroende på väder och vind och om ngn har en plats över på släp alt buss, så kan jag tänka mig att slänga upp min hoj där också:) Annars så kör jag ju självklart upp.

Jag har bara en tid att passa under dagen och det är på förmiddagen, sedan är jag fri att åka när som på eftermiddagen.

Beroende på väder och vind och om ngn har en plats över på släp alt buss, så kan jag tänka mig att slänga upp min hoj där också:) Annars så kör jag ju självklart upp.

Jag har bara en tid att passa under dagen och det är på förmiddagen, sedan är jag fri att åka när som på eftermiddagen.

Jag har en plats över på mitt släp om du vill åka med. :) Jag kan komma ifrån vid lunchtid om inget oplanerat dyker upp.

Jag har en plats över på mitt släp om du vill åka med. :) Jag kan komma ifrån vid lunchtid om inget oplanerat dyker upp.

Schysst!:) Jag skall till kotknäckaren kl 09.45 i stan och hem efter det för att slänga på mig grejerna och hämta hojen. Skall vi mötas upp någonstans?

Schysst!:) Jag skall till kotknäckaren kl 09.45 i stan och hem efter det för att slänga på mig grejerna och hämta hojen. Skall vi mötas upp någonstans?

Vi kan mötas upp vid mitt garage så kan vi lasta hojarna där, skickar PM med adress. Får stämma av tiden på onsdag bara så inget dykt upp. :)

Edit
Om man är iväg från Götet vid 14tiden så är vi ju uppe till senast 17. Då skulle man teoretiskt kunna ta några öl till grillningen.. :)

Last edited:
Jobbar hela torsdagen, så kommer inte från Götet för än 18-tiden. Kanske skall helgardera och kolla upp regnställ... :)

Det finns några stugor vid banan. 3 eller 4 bädds för 600/natt. Jag har bokat en av dom natten mellan 26-27/5. Ring 0586-150 10 och kolla om det finns några kvar. Man kan inte bo närmare om jag förstått rätt. Man hämtar nyckel/betalar i Pitstop cafe på banan.

Last edited:
Vi kan mötas upp vid mitt garage så kan vi lasta hojarna där, skickar PM med adress. Får stämma av tiden på onsdag bara så inget dykt upp. :)

Edit
Om man är iväg från Götet vid 14tiden så är vi ju uppe till senast 17. Då skulle man teoretiskt kunna ta några öl till grillningen.. :)

Japp, vi hörs av på onsdagen om tid:)
Hehe.. Teoretiskt ja, men frågan är om det är så bra praktiskt, aja..jag tar med mig lite öl ifall ifall:tungan
Skall vi köpa med oss lite att grilla på vägen upp då kanske?

Jobbar hela torsdagen, så kommer inte från Götet för än 18-tiden. Kanske skall helgardera och kolla upp regnställ... :)

Bara att joina när du kommer upp:)

Last edited:
Det finns några stugor vid banan. 3 eller 4 bädds för 600/natt. Jag har bokat en av dom natten mellan 26-27/5. Ring 0586-150 10 och kolla om det finns några kvar. Man kan inte bo närmare om jag förstått rätt. Man hämtar nyckel/betalar i Pitstop cafe på banan.

Notera att SMC Västs kurs är på Kinnekulle, och pitstop café ligger på Gelleråsen. (Det är SMC kurs på båda banorna den 27/5)

Bara så det inte blir några missförstånd :)

Last edited:
Shit. Det kunde bli jobbigt... Jag ska till gelleråsen... Får nog kolla igen tror jag!

Nu närmar det sig..
Ser ut som vi får räkna med regn tyvärr. Ingen som vill köpa billiga beg regndäck :tungan

Kom ihåg att vi behöver köpa frukost med och de som vill ha lakan får meddela det innan 2000 imorgon. Ses där uppe. :)

Ja, jag hoppas allt det med ;) Men jag hoppas det blir antingen eller, som nu verkar de bli lite blött/torrt om vartannat under dagen och det är nog de mest förrädiska.

Tar du med dig däckkrängarmooojängen ?

ifall de inte godkänner mina däck så tar jag med ett extra par :tuttar

sedan kan det vara bra om du behöver byta om från regndäck för nu ser det tom bra ut ! :Bugar all hail the sun god !

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph