Samåkning till mcmässan, 28-30/1

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
startar en ny tråd då den andra var så rörig.

vi har tänkt att åka upp till Stockholm med antingen bil (5 personer) eller med minibuss som tar 9 personer. det roligaste är ju att åka minibuss, men då måste den fyllas.

vi åker på fredag eftermiddag runt 1600-1700, och åker hem på söndag förmiddag. jag kommer köra dit och blomman tar oss hem.
på schemat står mässbesöket på lördag, och sen SH-festen på kvällen.

boende blir antagligen på Alexandra Hotell som har bastu (blomman blev alldeles till sig :hihi). har någon bättre och billigare förslag så är det välkommet!

vi delar på alla kostnader för helgen och jag räknar med att det blir ca 1300.- för hyra utav minibuss, bränsle och boende två dagar.

1. Jippo
2. Blomman
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Blir vi få så får vi väl ta en vanlig bil så vi slipper hyra.

1. Jippo
2. Blomman
3. Kolle
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Har ni någon möjlighet att åka tidigare?

Eventuellt möjligtvis kanske är vi två/tre som vill åka med er. Vi hade dock tänkt ta ledigt den dagen för att komma iväg runt 8-snåret. Är det kanske nåt ni oxå vill göra och bara inte tänkt på? :tungan

Har ni någon möjlighet att åka tidigare?

Eventuellt möjligtvis kanske är vi två/tre som vill åka med er. Vi hade dock tänkt ta ledigt den dagen för att komma iväg runt 8-snåret. Är det kanske nåt ni oxå vill göra och bara inte tänkt på? :tungan

jag vill gärna, men det innebär att jag måste ta ledigt från jobbet, vilket är mindre bra...
men jag kanske kan komma ifrån runt lunch? isf är vi ju uppe i rockhålm klockan 1800-1900 vilket är gott om tid om man vill käka och dricka lite pilsner?

Tidigt funkar för mig! Kan passa på att hälsa på min faster :) eller kanske få en skymt av Globen den här gången...

Kolle: kan du komma loss tidigare?

1. Jippo
2. Blomman
3. Kolle
4.
5.
6.
7.
8.
9.

EDIT: Beklagar strulet, men våran första och planerade ride är nu aktuell igen så jag tar bort oss från listan igen. Hoppas vi ses på mässan och sist men inte minst, på kvällens fest :yoparty

Last edited:
Är så att jag vill åka med dit men har inga pengar typ å skall jobba.

Har en kompis som säljer en sak. Undrar om någon kunde möta upp han och köpa en sak av han så kan vi mötas i GBG här så tjännar du 200 kr :)

saken är den att han eller jag inte vill skicka.

Mäktigt, vad jag blir glad över att ett gäng goa göteborgare kommer upp!
Jag har en soffa och en jedra massa golvutrymme om ingen har fixat sovplats än (10min från mässan och detsamma från söder där SH-festen ska hålla till).
Och joo, jag lämnade gbg för stressholm, hoppas dock på en flytt "hemåt" snarast möjligt!

Är så att jag vill åka med dit men har inga pengar typ å skall jobba.

Har en kompis som säljer en sak. Undrar om någon kunde möta upp han och köpa en sak av han så kan vi mötas i GBG här så tjännar du 200 kr :)

saken är den att han eller jag inte vill skicka.

Om du skickar namn och nr till mig, så löser jag det om det går! :)

Kolle: kan du komma loss tidigare?

1. Jippo
2. Blomman
3. Kolle
4.
5.
6.
7.
8.
9.

EDIT: Beklagar strulet, men våran första och planerade ride är nu aktuell igen så jag tar bort oss från listan igen. Hoppas vi ses på mässan och sist men inte minst, på kvällens fest :yoparty

Skit i bilen, SJ säger jag bara. :brynad

60-tals-vagn.jpg

Najsigt, jag är på!
Boendet vet jag dock inte ännu, återkommer.

1. Jippo
2. Blomman
3. Kolle
4. Pinky
5.
6.
7.
8.
9.

verkar som om vi blir 4 st, så personbil är det som gäller då. är det någon som har en kombi eller skall jag se till att hyra en?

hur gör vi med boendet gott folk? det måste ju bokas nu. steph, du skulle ju ringa ffs!!!:mad:

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage