Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Var har ni hyrt stuga?
Oh la la! Två heta nätter med farbror Nilax till salu! Man kanske skulle slå till?
Måste ni bo i stuga, kan vi inte slagga på hotellet? Karlskoga Hotel har fyrbäddsrum för bara 180 kr mer, fräschare, kanonfrukost, dusch på rummet samt även luft att andas i rummet! http://www.karlskogahotel.se/
Eller nån annan som vill dela rum med mig? Jag är väluppfostrad. Nästan jämt. Och eftersom det inte är onsdag så gäller erbjudandet inte bara cheyer, mixat går lika bra!![]()
Oh la la! Två heta nätter med farbror Nilax till salu! Man kanske skulle slå till?
Måste ni bo i stuga, kan vi inte slagga på hotellet? Karlskoga Hotel har fyrbäddsrum för bara 180 kr mer, fräschare, kanonfrukost, dusch på rummet samt även luft att andas i rummet! http://www.karlskogahotel.se/
Eller nån annan som vill dela rum med mig? Jag är väluppfostrad. Nästan jämt. Och eftersom det inte är onsdag så gäller erbjudandet inte bara cheyer, mixat går lika bra!![]()
På den legendariska modellflygklubben, ca 2 km från racetracken! Ligger lite lugnt o fint till. Har bott där förut och det har varit helt ok.
Koolers! Då blir vi grannar!Vi har också hyrt stuga där. Fast vi är 5 pers, kanske en av oss vill slagga hos er... Får höra runt.
Vi tar i alla fall med grill och bira (bara för smakens skull såklart, inget supande). Joinar ni oss på middan fredag kväll?![]()
"Kör med Klitorace MC, kända från TV: Ingen muskörning, bara buskörning! "
Här ska stekas Skitsnackare, hohoho!Ty alla vet att Grönt äro schnabbast!
Föffan, lite lägerbålskänsla och peptalk, ballt!
HA HA HA HA HA!!
Ärligt?!?!?!? Underbart namn!![]()
Nilax / Busanna, skall ni vara där 6-8? Eller 7-8?
Kan tänka mig att dela boende, men om jag åker dit vill jag nog vara där 3 dagar =)
Då är vi som gjorda för varann, jag åker 6-8!
Blire nå åka i veckan då?
Så kan vi snacka ev samåkning/-lastning, vilka scoutknopar som inte hör hemma på bromsslangar, vilken bärs man verkligen inte skulle dricka om man var packad, berätta de skämt man är mest trött på, hur schnygg man är när man dansar...![]()
Hade du tänkt att köra dit med hojjen?
Eller fraktar du dit den på annat vis?
Onsdagrundan är på tur..Du dök ju aldrig upp i onsdags, hmm? nnars är jag som sagt ledig ett par veckor till....
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |