Samåkning till Gelleråsen 7-8/8

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Finns två platser i stuga. Stugkostnad 500:-/natt

Last edited:
Oh la la! Två heta nätter med farbror Nilax till salu! Man kanske skulle slå till? :tuttar

Måste ni bo i stuga, kan vi inte slagga på hotellet? Karlskoga Hotel har fyrbäddsrum för bara 180 kr mer, fräschare, kanonfrukost, dusch på rummet samt även luft att andas i rummet! http://www.karlskogahotel.se/

Eller nån annan som vill dela rum med mig? Jag är väluppfostrad. Nästan jämt. Och eftersom det inte är onsdag så gäller erbjudandet inte bara cheyer, mixat går lika bra! :tummenupp

Var har ni hyrt stuga?

På den legendariska modellflygklubben, ca 2 km från racetracken! Ligger lite lugnt o fint till. Har bott där förut och det har varit helt ok.

Oh la la! Två heta nätter med farbror Nilax till salu! Man kanske skulle slå till? :tuttar

Måste ni bo i stuga, kan vi inte slagga på hotellet? Karlskoga Hotel har fyrbäddsrum för bara 180 kr mer, fräschare, kanonfrukost, dusch på rummet samt även luft att andas i rummet! http://www.karlskogahotel.se/

Eller nån annan som vill dela rum med mig? Jag är väluppfostrad. Nästan jämt. Och eftersom det inte är onsdag så gäller erbjudandet inte bara cheyer, mixat går lika bra! :tummenupp

Ja, jag är inbiten stugoman, capiche! Gammal scout som man är....Känner förresten en farbror Bosse, om det är bekant:D allvarligt: Hojarna står väldig avskilt och bra där, kommer ha dem på släpet.

Last edited:

Jag vet att vi hade en dubbelbokning där, vet dock inte om den är kvar! Colussus gjorde den bokningen. Kolla med honom om den är kvar! Vi är fem skitsnackare som kommer bo på hotellet!:D

Edit: Förmodligen är den nog avbokad såg jag just! Men vi kommer i alla fall att bo där!:)

Last edited:
Precis, vi är 5st skitsnackare som kommer bo på hotellet. :)

Har inte snackat med Colossus än så jag tror att dubbelbokningen finns kvar, skall ringa honom imorrn har jag tänkt.

Här ska stekas Skitsnackare, hohoho!:banana Ty alla vet att Grönt äro schnabbast!

På den legendariska modellflygklubben, ca 2 km från racetracken! Ligger lite lugnt o fint till. Har bott där förut och det har varit helt ok.

Koolers! Då blir vi grannar!:fyllisar Vi har också hyrt stuga där. Fast vi är 5 pers, kanske en av oss vill slagga hos er... Får höra runt.
Vi tar i alla fall med grill och bira (bara för smakens skull såklart, inget supande). Joinar ni oss på middan fredag kväll? :hoppa

Koolers! Då blir vi grannar!:fyllisar Vi har också hyrt stuga där. Fast vi är 5 pers, kanske en av oss vill slagga hos er... Får höra runt.
Vi tar i alla fall med grill och bira (bara för smakens skull såklart, inget supande). Joinar ni oss på middan fredag kväll? :hoppa

Föffan, lite lägerbålskänsla och peptalk, ballt!

Oj, här svänger det fort! Jag är dock fortfarande intresserad av hotell och sambos! =)

Nilax / Busanna, skall ni vara där 6-8? Eller 7-8?

Kan tänka mig att dela boende, men om jag åker dit vill jag nog vara där 3 dagar =)

Föffan, lite lägerbålskänsla och peptalk, ballt!

Blire nå åka i veckan då?
Så kan vi snacka ev samåkning/-lastning, vilka scoutknopar som inte hör hemma på bromsslangar, vilken bärs man verkligen inte skulle dricka om man var packad, berätta de skämt man är mest trött på, hur schnygg man är när man dansar... :banana

HA HA HA HA HA!! :rofl:rofl:rofl:rofl
Ärligt?!?!?!? Underbart namn! :tuttar

Hehe, finns en förklaring nånstans bland sladdret i tjejåkartråden! :tummenupp

Nilax / Busanna, skall ni vara där 6-8? Eller 7-8?

Kan tänka mig att dela boende, men om jag åker dit vill jag nog vara där 3 dagar =)

Då är vi som gjorda för varann, jag åker 6-8!

Last edited:
Blire nå åka i veckan då?
Så kan vi snacka ev samåkning/-lastning, vilka scoutknopar som inte hör hemma på bromsslangar, vilken bärs man verkligen inte skulle dricka om man var packad, berätta de skämt man är mest trött på, hur schnygg man är när man dansar... :banana

Onsdagrundan är på tur..Du dök ju aldrig upp i onsdags, hmm? nnars är jag som sagt ledig ett par veckor till....

Hade du tänkt att köra dit med hojjen?
Eller fraktar du dit den på annat vis?

Helst vill jag mygla mig in på nåt befintligt släp, annars lånar jag bil och hyr släp, men det känns som att lasta och surra kanske inte är min bästa gren. Du då?

Onsdagrundan är på tur..Du dök ju aldrig upp i onsdags, hmm? nnars är jag som sagt ledig ett par veckor till....

Mådde så kass i slutet av veckan. Bangade körning även på fredan pga smärre svimanfall (pga järnbrist och lågt blodtryck, typiskt tjejproblem).:gnissla

Men jag är sjukt sugen på att köra norr om stan. Och den här veckan måste det bli av! Ska se när jag kan få framdäcket bytt, inte mycket mönster kvar på sina ställen. Ska boka tid i morgon.

Så måste jag ju tänka ut en bra Sörmlandsrunda. Blir knepigt eftersom du enligt annan tråd har svårt för att passera golfbanor. :D Skämt åsido, vill ju visa de bästa vägarna. Får ju inte heller vara några du kört 100 ggr tidigare. Repriser är skit.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT