Samåkning Skövde

2fast4hjo skrev:
Nu har vi best bana till kl 19 00-21:00.
2fast4some:s bror Peter följer också med.

Jag ska sopa banan med er :crash

/Lena.

pch.....vänta till du får se min skruv..... :yoparty (skurvar den visseligen i rännan ibland) :gnissla Men att vinna är ju inte allt. :hihi Man ska ju även se till att alla de andra förlorar.
 
Dreas skrev:
pch.....vänta till du får se min skruv..... :yoparty (skurvar den visseligen i rännan ibland) :gnissla Men att vinna är ju inte allt. :hihi Man ska ju även se till att alla de andra förlorar.

Jag kommer ha abonnemang på rännan :D har inte bowlat sen jesus gick i graven
 
Det var en trevlig bowlingkväll igår.

Vi hade jättekul :banana det får vi göra om

Hoppas flera kan följa med nästa gång
:yoparty
 
tjaba tjena hallå

MM det var roligt igår kväll. Vi måste som sagt hitta på något mer att göra så man inte tråkar ut sig själv.

Ha det så bra
 
Sportbowling.com ???
Funkar inte era hojar längre :tungan

Jag letar garage i höst/vinter. Är det någon som kan avvara plats eller vet något...
Kanske skulle kunna gå ihop några stycken och hyra ett garage ?

Skriv in eller PM:a. Ringa kanske...
 
[KoRn] skrev:
Sportbowling.com ???
Funkar inte era hojar längre :tungan

Jag letar garage i höst/vinter. Är det någon som kan avvara plats eller vet något...
Kanske skulle kunna gå ihop några stycken och hyra ett garage ?

Skriv in eller PM:a. Ringa kanske...

Bowlingen var ju sketakul även fast jag var absolut sämst :D Idag fick jag kolen så imorgon bör den funka igen Mc-Shopen :tummenupp Angående garage så går det nog klämma in en hoj till i mitt garage. Men det är nere i Hjo.

Pm:a om du är intresserad
 
Jag skulle vilja ha skjuts

Hej på er alla..

Jag har en liten fråga till er på sidan här.
Nu i helgen är ju Kinnekulle. Min hoj hinner inte komma tillbaka från lacken, monteringen osv.
Så jag undrar om det är möjligt om jag kan åka med någon bak till kullen??
Jag har fått ev.medåkningar men undrar om det redan finns någon nu som har en kuts över??

Tack på förhand MVH Andreas
 
Förmodligen sista körningen för i år på söndag.
Ska plocka isär cykeln sen och byta slit delar.
 
Ljungqvist skrev:
någon som ska ut och åka på lördag eller söndag om det är väder?

Jag kör hela helgen vid "icke regnigt väder" kan inga bra vägar dock... Har praktiserat att köra vilse men jag har fortfarande inte hittat någon skön kurvig väg :va
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top