Samåkning Skövde

hinner ja till så hoppar ja på i broddetorp
falköping-åsele (ny väg ska kolla om den har blivit soppad)-dimbo-folkabo härja-hökensås-tidaholm-fröjered
förslag bara kan vissa några andra vägar men ja har bekymmer med å hålla lågt tempo
 
pini skrev:
hinner ja till så hoppar ja på i broddetorp
falköping-åsele (ny väg ska kolla om den har blivit soppad)-dimbo-folkabo härja-hökensås-tidaholm-fröjered
förslag bara kan vissa några andra vägar men ja har bekymmer med å hålla lågt tempo

Lågt tempo :va
Heter inte denna siten Sporthoj.com....

Vi blåser förbi broddetorp, får se om du hänger på...
 
Mr San skrev:
Meeen hallooo ... Ingen som ska åka eller?? Det har inte börjat snöa ute än !!! :va
Jag tyckte faktiskt jag såg tomten igår.. Så nu är julen nära :tomten .
Men jag kan nog på torsd.. tror jag ja.. om inte nåt (( :fyllisar )) händer på onsdagen.. hehe.. / MvH David
 
David81 skrev:
Jag tyckte faktiskt jag såg tomten igår.. Så nu är julen nära :tomten .
Men jag kan nog på torsd.. tror jag ja.. om inte nåt (( :fyllisar )) händer på onsdagen.. hehe.. / MvH David

Släng på skidorna .. som gamla goa tider!!! :tuttar Funkar stödet eller ?? :arsele Bogrens på onsdag :fyllisar .. då ses vi där !!!Ring då...
 
ska du hänga med mej upp mot härja när ja får för mej å ge gärnet får du allt gasa de börjar gå duktigt fort där
 
Eftersom mina bromsbelägg inte är som dom ska och att de nya som skulle komma i tisdags blev restade från duells, så åker inte vi idag.

Jag tycker att det är lite synd att uppslutningen är så usel också.
Jag tror att vi är c:a 25 st på vår "lista", och 1-3 pers. åker med på en tur.

Vi får bli bättre !
 
[QUOTE='[KoRn]
Jag tycker att det är lite synd att uppslutningen är så usel också.
Jag tror att vi är c:a 25 st på vår "lista", och 1-3 pers. åker med på en tur.

Vi får bli bättre ![/QUOTE]
Kunde inte idag slutar kl17 annars hade jag följt med ifrån början.
Får se hur det blir nästa gång följer med om det finns tid och inget kommer ivägen.
 
Shoooo.. San:Kom hem så sent igår.. Kollade i affärer o grejjer innan vi åkte hem.. Gjorde du igår då?.. Nu ska jag ut o köra... :yoparty

Någon som är på idag.. ?? :arsele

Bye The Way.... Kommer någon av er till Oktoberfesten som drar igång nu i helgen o 3 veckor framåt......... Välkommna!!!!!
 
Last edited:
Shell Hentorp lörd 18/9 KL 10.00.

Hej.

Tänkte ut och åka imorgon mot Jönköpings hållet.
Obs ej vid regn.

1.Stellan 0708-485813
2.
3.
4.
5.
6.
 
jag väntade i broddetorp ingen kom åkande åkte själv istället
 
Shell Hentorp lörd 18/9 KL 10.00.

Hej.

Tänkte ut och åka imorgon mot Jönköpings hållet.
Obs ej vid regn.

1.Stellan 0708-485813
2.toodee (absolut INTE om vädret är hotfullt)
3.
4.
5.
6.


Än är inte cykeln avställd så det är "bar å åk!" ;)
 
Hallå hallå

Hmm...bowling?????

Det låter kul. Jag är nog på.

När då i sådana fall? eller jag skickar ett sms istället.

MVH anDREAS
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top