Samåkning Skövde

KrilleTL skrev:
Är det någon här som är sugen på att åka till Lunda fältet i Uppsala och kolla på Swedish Freestyle Festival den 28/8??
Jag och flickvännen ska dit! Vi kommer att åka båge.
 
speedway

nån som ska till speedwayen i tibro imorgon?? har 2 gratis biljetter dit.. måste jobba :mad: så jag behöver dem ikke...
ring ifall nån vill ha dem

0707146965 // andreas
 
Jag fick dåligt med bensin och glömde kontanterna hemma. Så jag åkte från flygfältet innan 8:a..
 
dåligt med aktivitet idag.. :/ ligger alla och glassar i solen?

nån som är sugen på att dra en repa? jag drar mig mot mitt garage så den
som vill åka kan ju slå mig en pling :)

/Isak, 0709-827427
 
Körning Statoilryd kl 14.00.

Kållandsö och äta glass.

1.BonO/0709-485813
2.Toodee
3.
4.
5.
6.
 
Last edited:
Hej på er alla.

Hoppas att alla här mår bra och allt som hör där till.

Jag tänkte att jag skulle ta mig en liten tur med hojen ikväll. Då det har svalnat lite. Det blir ingen lång tur eller något, bara kanske till Mc- kompaniet eller liknande + lite till flygfältet..jag får se.

De som vill hänga på lite får göra det.

Jag åker från statoil i ryd klockan 17.

MVH Mig

( jag skriver från lånad burk om det är någon som undrar, så svar eller dyligt uteblir med största sannolikhet.)
 
Dreas skrev:
Hej på er alla.

Hoppas att alla här mår bra och allt som hör där till.

Jag tänkte att jag skulle ta mig en liten tur med hojen ikväll. Då det har svalnat lite. Det blir ingen lång tur eller något, bara kanske till Mc- kompaniet eller liknande + lite till flygfältet..jag får se.

De som vill hänga på lite får göra det.

Jag åker från statoil i ryd klockan 17.

MVH Mig

( jag skriver från lånad burk om det är någon som undrar, så svar eller dyligt uteblir med största sannolikhet.)

kommer vara där..
 
Ah.. Jobbar kväll i veckan så det blir innan 15:00 för oss..

Vi ska nog bes. Katies hoj imorgon, så efter det så kanske vi kan hänga på :yoparty på nått latjo !!
 
Hade tyvärr ingen möjlighet att ta mig in till Skövde så pass tidigt, vi tog en egen liten tur upp till Karlsborg o käka mjukglass, sen vidare mot flygfältet där var det dött herr länsman hade kontroll i Skövde :gnissla
 
Last edited:
Hej och hå vad det går...

Hörru Dahlberg :7peta vart tog du vägen? Körde du fel eller ligger du på KSS? :hihi

Det är faktiskt ingen R1 jag har och jag har inte handbollsklister på däcken heller. Jag stod och väntade vid MC kompaniet men du kom aldrig? Glömde du att svänga in till Horn eller? :kocko Hem åkte jag vägen via flygfältet men du var visst inte där heller? :confused:

Jaja vi får väl se hur det går nästa gång.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top