Samåkning Skövde

Ledig en vecka från lumpen pga rosfeber och hälseneinflamation! Lyckad förstavecka med andra ord :)

Om jag nu lyckats bli frisk till helgen så åker jag gärna en liten längre tur. Är det någon som är intresserad av att följamed?

Tid och destination vet jag ej än, ska klura lite på det.

Ni som är intresserade kan ju skriva upp er så kan vi samråda om mål samt tider.

MVH Ljungqvist

1: Ljungqvist
2:
3:
4:
 
BonO skrev:
Tog i lite för mycket i högersvängen innan depåavfarten. Fotpinnen tog i och det kanade ut i sandfållan. Ingen större fara med mig eller hojen :D
Missade bara ett pass när jag var på macken och tvättade av hojen och mig själv.

/Stellan


:D
/Jonas
Kinnekulle Foto
 

Bifogat

  • sand.jpg
    sand.jpg
    61.7 KB · Visningar: 142
Ledig en vecka från lumpen pga rosfeber och hälseneinflamation! Lyckad förstavecka med andra ord

Om jag nu lyckats bli frisk till helgen så åker jag gärna en liten längre tur. Är det någon som är intresserad av att följamed?

Tid och destination vet jag ej än, ska klura lite på det.

Ni som är intresserade kan ju skriva upp er så kan vi samråda om mål samt tider.

MVH Ljungqvist

1: Ljungqvist
2: Bladerider/ Fredrik 0705-579490
3:
4:
 
Last edited:
Ljungqvist skrev:
Ledig en vecka från lumpen pga rosfeber och hälseneinflamation! Lyckad förstavecka med andra ord :

Om jag nu lyckats bli frisk till helgen så åker jag gärna en liten längre tur. Är det någon som är intresserad av att följamed?

Tid och destination vet jag ej än, ska klura lite på det.

Ni som är intresserade kan ju skriva upp er så kan vi samråda om mål samt tider.

MVH Ljungqvist

1: Ljungqvist
2: Bladerider/ Fredrik 0705-579490
3: BonO/Stellan
4:
5:
6:
7:
 
1: Ljungqvist
2: Bladerider/ Fredrik 0705-579490
3: BonO/Stellan
4:Medin 070-5516569
5:
6:
7:
 
Samåkning Lördag 10/7

Tid: kl 10 (passar det?)
Sammling: Statoil Ryd


1: Ljungqvist/Felix 0703-70 70 76
2: Bladerider/Fredrik 0705-57 94 90
3: BonO/Stellan
4: Medin 0705-51 65 69
5: XJ600/Emil 0704-77 91 60
6:
7:
 
Han har ju en krokig ventil!

Jag vill me ut o åka men listan är för lång för att inte kunna följa med...
 
Ljungqvist skrev:
När och hur fick du en krokig ventil?

var det därför den blev så varm eller?

Nej det var inte därför hon blev varm detta hände efter.

Ingen anning om varför jag fick krokig ventil? ventil har jag men väntar på styrning. Trodde jag skulle kunnat använda den gammla toppen men kamlagrena är slut hade gått snabbare o lämna in den andra toppen på arborrning :mad: .
 
Kan det vara intressant att ta vägen förbi min stuga i Viken och grilla lite?

Samåkning Lördag 10/7

Tid: kl 10 (passar det?)
Sammling: Statoil Ryd


1: Ljungqvist/Felix 0703-70 70 76
2: Bladerider/Fredrik 0705-57 94 90
3: BonO/Stellan
4: Medin 0705-51 65 69
5: XJ600/Emil 0704-77 91 60
6:
7:


Monky/magnus ska du med?
 
Det är inte omöjligt... Jag ritar till mig när jag har min otroligt späckade helg klar för mig. Om vi ska till Viken så blire till o ta baddaren va?
 
monky skrev:
Det är inte omöjligt... Jag ritar till mig när jag har min otroligt späckade helg klar för mig. Om vi ska till Viken så blire till o ta baddaren va?

Magnus lille är du full? Du stavar som en daggmask dansar :tomten
 
OT!

Varrt lämnar man in toppen för antingen ventilstyrningsbyte eller arborrning runtomkring Skövde? Gör Börje Boch sånt, Fred, Tibro Motorreovering kom med tips börjar bli hojsugen!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top