Samåkning Skövde

Jag har fått ordning på de viktigaste på hojen så jag är på om vädret är på
 
Viktigt!

OBS! VIKTIGT OBS!]
Hannez Vill ha kontakt asap med den person som åkte efter honom vid mc-olyckan i tis kväll!
Personen ifråga hade en GSX samt svart skinnställ.
Ring Hannes mobil alternativt kontakta mig för vidare info.

mvh Robert "Elgasen"
 
dahlberg_cimf skrev:
Hur e det med honom o vad hände?

Han smällde in i sidan på en Volvo i ca 70knyck. Bruten axel, skulderblad och armar och lite stukningar i benen. Ryggen verkar ok iaf...
 
Elgasen skrev:
Han smällde in i sidan på en Volvo i ca 70knyck. Bruten axel, skulderblad och armar och lite stukningar i benen. Ryggen verkar ok iaf...

Ajajaj, otrevligt, hoppas det blir bra.

Ska hämta hojen från verkstaden idag, får köra försiktigt hem.
 
nu e jag utskriven o sjukskriven

en bil svängde vänster utan att blinka o ja körde in i sidan. lite frakturer, lite muskelblödningar, knäna är fuckade, annars e ja ok! :)

hojen va halvförsäkrad nså vi får se på vem de lägger skulden
 
HanneZ skrev:
nu e jag utskriven o sjukskriven

en bil svängde vänster utan att blinka o ja körde in i sidan. lite frakturer, lite muskelblödningar, knäna är fuckade, annars e ja ok! :)

hojen va halvförsäkrad nså vi får se på vem de lägger skulden

Fan va trist Hannez :( krya på dig, är hojen skrot totalt?
 
Fan vad tråkigt Hannes, antar att du inte ska med till kinnekulle nu.
Du får ta och krya på dig. :tummenupp

/Stellan
 
Tycker jävligt synd om dig hannes :( , krya på dig och hoppas att allt löser sig med försäkring och sånt.
 
XJ600N skrev:
Tycker jävligt synd om dig hannes :( , krya på dig och hoppas att allt löser sig med försäkring och sånt.
Du kom till olycksplatsen sen va? fick för mig att jag fick se dig bland allt folk. Jag reder mig och hoppas på att de finner den andre till vållande.

Blir inge kinnekulle åka för mig, kommer ev. ut o kollar om jag får nån skjuts, kan inte köra bil! Bild på hojen e på G :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top