HanneZ
Guest
haha naa, då håller ja mig nog enna undan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
2fast4Some skrev:Är ni bakis hela bunten?![]()
![]()
2fast4Some skrev:Är ni bakis hela bunten?![]()
![]()
vi kommer 2fast4some-To fast4Hjo ca 15.30XJ600N skrev:Jag och Felix (Ljungqvist) tänkte dra ut och åka vid 3, så är det någon som är sugen på att hänga med så träffas vi vid statoil i ryd kl 15.00...
Vore kul om det blev några fler![]()
2fast4Some skrev:Synd att jag inte fick tag i xj600 eller Ljungqvist![]()
an
Tobbe79a skrev:Tack för en trevlig runda i dag! Fatta vad gott att kunna gasa upp R1:an på tvåan! Bara jag fick upp den en gång så kom jag liksom över "spärren" så nu går det jättelätt ju! Jag hade velat se Magnus Carlsson leka med din hojVi kan väl stämma träff med honom någon gång så tar jag med videokameran också! Ha det bra så hörs vi!
Tobbe
2fast4Some skrev:Tänkte åka mot Lerdala men åkte fel 2 ggr.Kom bara till grusvägar.Hittar så innidåligt runt om Skövde.
Gixxer 1 skrev:Hej på Er alla som är med i Skövde "maffian"!
Håller iaf koll på denna tråd / Gixxer 1
Läser kommentarerna här och det verkar som Ni har kul ihop, samt är ett gött gäng. Är som det framgår ifrån Lidköping och kan bara konstatera att här är det riktigt uselt med sportåkare, tyvärr![]()
Tänkte därför att passa på att fråga om Ni bara kör omkring Skövde-Karlsborg och däromkring, lite långt att åka isf. Verkar vara sällan som gänget är över Billingen mot axvalltrakten.... men om Ni skulle köra någon helg liiiiite närmare mitt håll, så hänger jag gärna på ( om jag får förstås ).
Läser kommentarerna här och det verkar som.......... / Gixxer 1
Läser kommentarerna här och det verkar som Ni har kul ihop, samt är ett gött gäng. Är som det framgår ifrån Lidköping och kan bara konstatera att här är det riktigt uselt med sportåkare, tyvärr![]()
Tänkte därför att passa på att fråga om Ni bara kör omkring Skövde-Karlsborg och däromkring, lite långt att åka isf. Verkar vara sällan som gänget är över Billingen mot axvalltrakten.... men om Ni skulle köra någon helg liiiiite närmare mitt håll, så hänger jag gärna på ( om jag får förstås ).
Käkade abborre på spiken förra sommaren, fy fasen va ben det var i den[KoRn] skrev:Bjussar du på grillad abborre ute vid spiken så kanske![]()
Vi tar alla möjliga svängar..
Nästa kanske blir dit![]()
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|