Samåkning Skövde

Glöm inte REA veckan nu på Kompaniet!
Startar imorgon, och det är även för våra mått mätt riktigt bra priser på tillbehör och hojar. :banana

Följer gärna med nån onsdag ja med om man nu kan hålla tempot med den gamle motarden:)

Härligt! :D. Har inte blivit någon för mig men det är nog pga att jag inte har hittat någon ny mc än :(

blir nog till o ut o åka en runda idag:) vädret ska ju va bra idag och imorn så blir nog en runda imorn med:yoparty va e du ute efter för hojj föresten?

blir nog till o ut o åka en runda idag:) vädret ska ju va bra idag och imorn så blir nog en runda imorn med:yoparty va e du ute efter för hojj föresten?

Ja det är en bra fråga det där :D letar för fullt men lutar åt en nyare Gsxr 750 eller en R6a får se om det dyker upp något intressant snart :)

Ja det är en bra fråga det där :D letar för fullt men lutar åt en nyare Gsxr 750 eller en R6a får se om det dyker upp något intressant snart :)

finns en r6 på blocket som jag ringde på:) verkar riktigt ok bara gått 400mil. en tjej som äger den. problemet e att jag tycker det e lite dyrt lägg på en 10 till så kan du ju så gott som köpa en ny... men hon verkade inte omöjlig;) prova på den!länkar den

http://www.blocket.se/goteborg/Yamaha_YZF_R6_38311627.htm?ca=13&w=3

föresten hon har beställt min blinkers o rensnings kit för baken tror jag om jag inte mins fel:P

Nästa helg hämtar jag min F800R så då ska man ut och köra igen! Det har varit 4 svåra år utan hoj!

Om det vore så väl, nöjde mig med en -11 som gått 700 mil. Såg dock till att få med sprillans däck och ny "kåpa" över tanken. Mattsvart och dragkedjor är ingen bra kombination :)

Inte illa. Är säkert en jäkligt najs maskin.
Så länge en annan är fast vid skolbänken får jag nöja med min gamla hurv.

Själv så lägger jag mina handskar på hyllan ett tag framöver la ut min Hayabusa -05 på blocket igår till förmån till en sportbil igen. Det vart en opel insignia OPC istället. Kommer sakna mc åkandet men det sista 2 åren har man pendlat fram och tbx från jobb samt kört 10ggr utöver det så njae jag kör för lite för att det ska vara värt pengarna, så vet ni med ngn som vill köpa en Hayabusa så hör av er :hej

Nog för att sidan heter sporthoj.. men finns det inga glidare här? Känner mig så utanför :(

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT