Samåkning Skövde

SJälvklart! Tack för uppmaningen, klart en vurpa som denna lämnar spår men fan måste upp snarast. Nån som vill låna ut hojen nästa körning :D

Jag fick med en framfälg till en gixxer 1000 (tror det var 05) i köpet av min, den kanske skulle passa på din: ska ta med den från garaget så kan vi kolla någon dag.
/Per

Jag fick med en framfälg till en gixxer 1000 (tror det var 05) i köpet av min, den kanske skulle passa på din: ska ta med den från garaget så kan vi kolla någon dag.
/Per

Å! Kanon, tror fan den gör d, kika ebay och när ja sökte på gsxr 750 front wheel 08 så fick ja fram att den va från en gsxr 1000 05.

E den svart?

Å! Kanon, tror fan den gör d, kika ebay och när ja sökte på gsxr 750 front wheel 08 så fick ja fram att den va från en gsxr 1000 05.

E den svart?

Japp den är svart men det sitter inga bromsskivor på den, ska ta med den när jag är i garaget nästa gång.
/Per

Teoriprovet avklarat!

Kom igen nu, nån måste väl ändå kunna tänka sig att köra runt lite som handledare med mig? Jag står för bensin, mat och trevligt sällskap =) Jag kan givetvis köra så vi behöver inte kuska runt på parkeringar och sånt... Bara ut och glida runt, käka lite och njuta av vädret =)

Du måste vara 24 år och haft kortet 5 år, behöver dock inte vara 5 år i sträck (nya regler).

Last edited:
Ser en massa hojjar som kör förbi mitt fönster vid billinge-grillen, men verkar inte vara nån fart i forumet direkt.

Du med den svarta sporthojen som har garage mitt emot billinge-grillen, hänger du här? Tror det är en R6.a eller liknande du har.

Den var riktigt läcker. Om allt går vägen hämtar jag en Gsxr 750 på måndag :)

Bifogat

• visabild.jpg
    visabild.jpg
    81.4 KB · Visningar: 89
..

Hehe, Det är Micke nuvarande ägare som har den inomhus, Jag får det kämpigt att få upp den i trapphuset :P.. Nu är det bara 2 dagar kvar... Oj vad tiden går sakta :P

Hehe, Det är Micke nuvarande ägare som har den inomhus, Jag får det kämpigt att få upp den i trapphuset :P.. Nu är det bara 2 dagar kvar... Oj vad tiden går sakta :P

Jo, det vet jag. Såg den på blocket för ett tag sen och det var då jag visade henne =)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti