Samåkning Skövde

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Ort
I mitt hus
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Jag kommer inte hinna dra ut imorn....
har häcken full hela dagen.. från 0900 och framåt.. jäkla skit.. städ-dag här i området som börjar då.. sen fyller brorsans tös 18 och har kalas..
tråkigt.. hade vart skönt med en tur..

Åter till ölen och grillen.. tjing på er!

EDIT: va de nån här föresten som va på biltema idag runt 16 tiden.. åkte en svart KTM motard.

kände inte igen människan som stog framför mig i kassan =)
ja stog bakom med dagens inköp.. en kratta!
och bilen framför därifrån.. en mörkblå V70 =)
 

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
EDIT: va de nån här föresten som va på biltema idag runt 16 tiden.. åkte en svart KTM motard.

kände inte igen människan som stog framför mig i kassan =)
ja stog bakom med dagens inköp.. en kratta!
och bilen framför därifrån.. en mörkblå V70 =)

Där ser man, du skulle bara dragit krattan i bakhuvudet på mig så hade jag nog uppmärksammat dig ;)
Dagens inköp: autosol till fälgarna och feltemas packning på tub till en läckande ventilkåpa.
Synd att du inte kan haka på men hojta till om du vill valla runt mig på lite trevliga vägar häromkring någon dag.
/Per
 

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Ort
I mitt hus
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Där ser man, du skulle bara dragit krattan i bakhuvudet på mig så hade jag nog uppmärksammat dig ;)
Dagens inköp: autosol till fälgarna och feltemas packning på tub till en läckande ventilkåpa.
Synd att du inte kan haka på men hojta till om du vill valla runt mig på lite trevliga vägar häromkring någon dag.
/Per

Haha.. ser farlig ut men är rätt harmlös brukar ja få höra..
såg allt att du köpte reflexer också...
btw.. din nummerplåt är trasig =)

självklart ska va ut å dra runt alla bra vägar...
x-up å tvärnit är brutalt duktiga på att hitta vägar...
 

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
Var där också..måste vara dig jag såg med=) hade du slitet skinnställ?:yoparty

Jag har ett rött dainese som sätt bättre dagar och ett nytt svart ktm ställ men dagen till ära körde jag nog i träningsbyxor o någon tröja bara. vara bara fram o tillbaka till biltema:D

Tack Messal för att du visade mig en trevlig väg idag. synd att det blev avbrutet av länsman, på måndag morgon ska jag åka o besiktiga. Trevliga poliser ni har här i Skaraborg
Slutkört tills på måndag :rolleyes:
/Per
 

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Ort
Kungslena
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
Tack Messal för att du visade mig en trevlig väg idag. synd att det blev avbrutet av länsman, på måndag morgon ska jag åka o besiktiga. Trevliga poliser ni har här i Skaraborg
Slutkört tills på måndag :rolleyes:
/Per

Tyckte du den vägen va fin så vänta tills nästa vecka, då blir d bättre. Ja man kan ju säga att du hade "tur i oturen" me snuten, dom va ju som sagt på bra humör, tills R6:an å Gixxern drog förbi 200+ :yoparty
Va nog din räddning! Dom ställde sig sen å vänta in mig och nog för att se om du sket i va dom sa. Får styra upp en åkning nästa vecka!
 

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Ort
I mitt hus
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
jefla tur ja inte va me då.. länsman skulle nog inte bli så glada på min hojj nu.. =)
 

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
jefla tur ja inte va me då.. länsman skulle nog inte bli så glada på min hojj nu.. =)

Dom var inte helt imponerade av att min inte var besiktigad annars var det lungt, dom brydde inte sig om att lyssna på välljudet ens :)
Får allt säga att dom var riktigt sjysta som lät mig åka. :krama

Har en liten fundering på att åka till Trollhättan (bikedagarna) helgen som kommer, måste bara checka med dom så det finns en RC8 att provköra, har blivit lite förälskad i den. :Bugar
Blir ju en bit o åka men är någon sugen så.
/Per
 
Last edited:

mats_77

Ny medlem
Gick med
9 May 2008
Ort
Falköping
Hoj
KTM 950 SM -06
Någon som är intreserad av att åka med till gbg nästa lördag, den 25/4.
Det är ett gäng från Lidköping som ska åka så isf hänger vi på dom.

Göteborgs MC-DAGAR


Jag hänger gärna med, nu kan man ju se vilka hojar man får prova, nya V-maxen ser jag fram emot att dra fullt med på flygrakan.

Det verkar vara en riktigt kort bit man får köra tyvärr men kanske tur det, lär ju komma tusentals hojåkare.. Blir nog kul ändå
 

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Just det jaaa...
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
Fest!! (Fotograf sökes)

Helloj alla .. .... finns det någon här som är händig med kamera och kan fotografera på nu lördag mellan kl: 17-02:00.
En fest så gott om mat och dryck :fyllisar ingår plus en liten ersättning för besväret!
Skicka en PM / MVH Sanel:tummenupp
 

Freddaz

Ny medlem
Gick med
17 May 2005
Ort
Kolmården
Hoj
Yamaha XT660r -05
Nån som ska me till MC dagarna i Göteborg på lördag?

Jag är med, håller på att kolla när gänget från Lidköping tänkt åka så vi kan möta upp dom och samåka ner.
Finns intresse att kolla Bike på vägen ner?

Verkar finns intresse att åka ett gäng

EDIT: Kollade med Fält från Lidköping, han föreslog 10:00 på McDonald i Lidköping och sedan stanna till en sväng på Bike. Vad tror vi om det?
 
Last edited:

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Ort
Kungslena
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
Jag är med, håller på att kolla när gänget från Lidköping tänkt åka så vi kan möta upp dom och samåka ner.
Finns intresse att kolla Bike på vägen ner?

Verkar finns intresse att åka ett gäng

EDIT: Kollade med Fält från Lidköping, han föreslog 10:00 på McDonald i Lidköping och sedan stanna till en sväng på Bike. Vad tror vi om det?

Jadu, inte omöjligt. Ja har inte tid å åka till Trollhättan på söndag, ska vara bakis då!!!:fyllisar

Nån mer??? Verkar ju vara heldött just nu!
 

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
Jadu, inte omöjligt. Ja har inte tid å åka till Trollhättan på söndag, ska vara bakis då!!!:fyllisar

Nån mer??? Verkar ju vara heldött just nu!

Jag har tänkt att åka till Bike imon kan slå följe dit, göteborg är för långt att ge sig iväg, men rc8:an lockar mig tillräckligt för en tripp till trollhättan.
/Per
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top