Slappa
Rage closed inside!
Äntligen lite semester.....en hel vecka! Undrar om d e någon som ska åka på MC-dagarna i Västervik?
Vi är ett lokalt gäng som åker lite, hör gärna av er om ni kommer neråt. Får hoppas på bättre väder bara..
Äntligen lite semester.....en hel vecka! Undrar om d e någon som ska åka på MC-dagarna i Västervik?
Vi är ett lokalt gäng som åker lite, hör gärna av er om ni kommer neråt. Får hoppas på bättre väder bara..
Var ute och kollade lite ikväll på campingen och det börjar redan trilla in hojar
Vilket jävla skitväder det har varit hela semestern! Men var inte oroliga, jag börjar jobba på måndag igen så ni kan få fint väder!
http://www.aftonbladet.se/vss/vader/story/0,2789,1129004,00.htmljapp för nu går elgis på semester så då blir det fint väder..
Körde en 10 mila runda idag, passade på att praktisera att trycka på yttre fotpinnen både vid viktförflyttning och i kurvorna
funkade finfint.
Just det ja, du har börjat jobba. Min semester börjar nästa vecka med det fina vädret. Då kommer ballhojtorna framSkurk, själv fick jag jobba
Hej
Varning för en polskregistrerad Opel Omega, mörkgrön med regnummer ZLO61005.
I måndags var jag och några vänner ute och tränade enduro vid Kråks övningsområde i Skövde. Vi uppmärksammade en Polskreggad bil med två män som stog lite längre bort och käka mackor och glodde. Hur som helst så följde denna bil efter folk som begav sig hemåt efter avslutad träning.
När polaren närmar sig hemmet möter han denna bil igen. (vilket är väldigt märkligt eftersom hans hem ligger ganska långt ute på landet där man oftast inte har mycket att göra...om man nu inte ska kolla på kossor vill säga) Hur som helst så fick han påhälsning i garaget i natt runt halv 4. Tyvärr kunde ingen gripas.
Så var lite misstänksam om du ser någon lurig Opel Omega smyga omkring!
Blev han av med något? Trist med folk som ännu inte har fattat det där med mitt och ditt...
21 grader varmt och sol imorgon lördag!
Jag skall ut och åka hoj!
Jag kan åka förbi Statoil Ryd kl12 om någon mer vill ut och åka.
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |