Samåkning Skövde

På tal om hjälmar någon som vet var man får tag på Roof Daytona, vet att Lelles inte säljer dom längre. Andra åsikter om dom vore kul! Är dom bra? har inte ens provar dom "torrt"

Bifogat

• daytona_svart.jpg
    daytona_svart.jpg
    32.7 KB · Visningar: 38
På tal om hjälmar någon som vet var man får tag på Roof Daytona, vet att Lelles inte säljer dom längre. Andra åsikter om dom vore kul! Är dom bra? har inte ens provar dom "torrt"

Jag var inte imponerad av dessa hjälmar när jag letade hjälm, kändes billig i utförandet samt var mycket tyngre än Arai och Shoei.

Själv köpte jag en annan hjälm på lunchrasten idag.

Last edited:
enda mc relaterade är skinnstället och vägen :P räcker inte :P

fuck :huvet

förstår inte varför det skall länkas till den... det är bara en test av kamera och redigeringsprogram inför kommande mc filmer...

men men... någon kanske blir glad eller helt enkelt bara känner samma längtan till våren!:tungan

Last edited:
fuck :huvet

men men... någon kanske blir glad eller helt enkelt bara känner samma längtan till våren!:tungan

whoo hoo :yoparty

haha. helt underbart.. du får komma ut och dansa i garaget skidmarks.. då kanske tiden går lite fortare när jag bygger..=))

Ni verkar ha det ganska roligt i garaget också :D

http://s71.photobucket.com/albums/i148/Tranicos/?action=view&current=MOV03088-1.flv

:6surkart länken funkar inte..fixa gör om gör rätt

Last edited:
Kollade filmer idag på sporthoj och konstaterade att jag har hittat en hoj jag vill ha. Vad kan en begagnad Ducati 999 kosta? Kollade om det fanns ngt begagnat men hittar inget. :yoparty

För det finns ingen vänlig själ som vill ge bort sin :eek:

Kan det inte bli säsong snart så man kan ge sig ut på vägen igen och lufta av avgassystemet lite samt fylla visiret med många fina baggar.......... :yoparty

Skulle tippa på att du får ge si sådär 100.000 + beroende på modell, årsmodell, skick & utrustning. Tänk dessutom på att äga en Ducati innebär att ha MYCKET god koll på hojen. Annars blir det lätt dyrt. :)

Hjälp! Jag vet egentligen vilken hjälm jag vill ha men det skadar ju inte med lite andra åsikter :tummenupp

Båda är snygga, men jag lägger min röst på Kagayama´n.

Last edited:
Habba habba... våren börjar närma sig!

Någon som ska med till Sturup 4-5 maj? Plats finns i skåpbil!

Hemkommen från Göteborg och Yamahacenters tjejkväll en del kronor fattigare men ett par riktigt snygga goretex brallor rikare :yoparty

Kulig kväll, tackar Jenny för sällskapet :Rockbanan

Bifogat

• 445_taal-00.jpg
    445_taal-00.jpg
    107.6 KB · Visningar: 62
Last edited:
Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back