Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kul de skulle va å svetsa ihop 2 st guldvingar å få en tandembilX-up skrev:2117052Japp, då hade jag sparkat omkull vart enda en av de fula åbäkena. De går inte ens under kategorin motorcykel.
Ja den hade vart på tok för dåligbara massa sliskigt krom & ljusramper.
![]()
Mötte en guld vinge inne i stan häromdan, den hade en Sverige-flaggstång på vardera sida av topp-boxen. *Huu*
southwick skrev:2115495Jajjemen!
Det var jag, på väg ut till KSS för att lämna blodför övrigt en bra grej som alla borde tänka till på att börja med...
/L
"vi" behöver allt blod vi kan fåjag gillar inte sprutor2fast4hjo skrev:2118089"vi" behöver allt blod vi kan få
de ska väl regna i helgen (jag gillar å va negativ.. för min "wasa sandwich x2" smakar röv.. tomat å lök)Manhattan skrev:2119364Hej alla
Nyköpt båge för säsongen.
Men mitt gamla lås passade inte i R1:ans skiva så jag måste köpa nytt.
Någon/några som planerat att åka till BIKE i helgen som man kan hänga på?
//
har du hittat min hjärna?2fast4hjo skrev:2118475Mig harstuckit x...antal gånger men inte inte i något gott syfte för att lämna blod till andra
pss..det ligger en intressant sak på jobbet, något du saknar
Någon härifrån som var på kss idag, åker därifrån nu 16 22röd hoj, rött skinnställ, svart hår o röd hjälm..vem känner sig träffad
![]()
Tror det är en kille men det vågar jag inte svära på![]()
heimdal skrev:2119391de ska väl regna i helgen (jag gillar å va negativ.. för min "wasa sandwich x2" smakar röv.. tomat å lök)
har du hittat min hjärna?
hel*vete heller att det ska regna..
2fast4hjo skrev:2119703hel*vete heller att det ska regna..
Japp..när kommer du förbi o hämtar´n![]()
![]()
Det kallas fett och det är ungefär lika äckligt som lösbajs på morgonmackan.Ratus skrev:2117174Sitter här och funderar på om det inte har varit väldigt låg luftfuktighet i vinter, det har ju varit kallt ganska länge. Har hört att skinn krymper när det torkar, och skinnstället verkar faktiskt aningens lite trängre än vad det var 2005...
Nån annan som har märkt samma effekt? Det skulle ju kunna vara ett lokalt fenomen...
Fett är gött!HanneZ skrev:2120723Det kallas fett och det är ungefär lika äckligt som lösbas på morgonmackan.

2fast4hjo skrev:2118475...
Någon härifrån som var på kss idag, åker därifrån nu 16 22röd hoj, rött skinnställ, svart hår o röd hjälm..vem känner sig träffad
![]()
Tror det är en kille men det vågar jag inte svära på![]()

Andra personer kanske vet vem det är med hjälp av beskrivningen?2fast4hjo skrev:2121193Jag har väl knappast skrivit något namn, inte ens kön
(hade du reagerat på samma sätt om någon annan hade skrivit samma sak, jag såg personen när jag körde förbi)
jo.. jag har besiktat hojen en gång å de va riktigt snälla dåBlykometen skrev:2121351Härligt väder idag! Nu har man lyckats köra 130mil på hojen på en vecka, börjar väl bli avrostad nu![]()
Passa på och besiktiga, fick en vykortstvåa på dåligt mönsterdjup bak(mööhh.... racetec har inget mönster längst ut på sidorna..)![]()
Slipper iaf visa upp den igen och det öppna systemet nämndes inte! Riktigt trevligt att besiktiga hoj i denna stan
heimdal skrev:2122037jo.. jag har besiktat hojen en gång å de va riktigt snälla då![]()
okej.. jag håller till på südschleifeBlykometen skrev:2122224Bergvägen (Nordschliefe), stax innan den låånga vänsterkurvan
)? I värsta fall går väl dessa två aktiviteter att kombinera |
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |