Samåkning Skövde

God fortsättning ...

... och gott nytt år!

Hur gick det igår heimdal... kom :tomten och jävlades med dig ?

de gjorde vi igår iallafall så nyktra så.
ne nu måste ja gå å handla dricka å kakor de kommer ju folk i eftermiddag hatar födelsadagar alltså särskilt när man e bakis

HanneZ skrev:
Haha, era jävla as!!! Super ni lr?
Hannes va fan!!? Utmanar du Heimdahl alias Vasterhojdsburnaren i "Most Gay Avatar Awards"-tavlingen eller?

God Jul alla! Nu ar skiten over for den har gangen, harligt! Vinterjaveln ar nu inne i andra halvleken, och vi har tiden pa varan sida, haha! /Lasse

Bifogat

• CIMG2010.JPG
    CIMG2010.JPG
    100.2 KB · Visningar: 100
Liz Gsx-R skrev:
när är den...
26-29 Januari, Jag och Sofia åker nog ner fredagen eller lördagen.
Jag tänkte köpa mig ett nytt ställ, handskar, stövlar och sådana saker sen tänkte jag kolla in kawas nya cykel ER6-n. Är möjligt att det blir en sådan om jag ger mig ut på gatan igen.

LiCrO skrev:
26-29 Januari, Jag och Sofia åker nog ner fredagen eller lördagen.
Jag tänkte köpa mig ett nytt ställ, handskar, stövlar och sådana saker sen tänkte jag kolla in kawas nya cykel ER6-n. Är möjligt att det blir en sådan om jag ger mig ut på gatan igen.

oki jag är med...

southwick skrev:
Hannes va fan!!? Utmanar du Heimdahl alias Vasterhojdsburnaren i "Most Gay Avatar Awards"-tavlingen eller?

God Jul alla! Nu ar skiten over for den har gangen, harligt! Vinterjaveln ar nu inne i andra halvleken, och vi har tiden pa varan sida, haha! /Lasse

:fatta!

Jag ska dit fredag eller lördag åker tåg så man kan ta en öl eller två :fyllisar

Last edited:
Pathfinder skrev:
Jag ska dit fredag eller lördag åker tåg så man kan ta en öl eller två :fyllisar

Det gjorde jag förra året, sen gick jag och shopade skinnställ och hjälm. :näsblod

Gott nytt år på er!

*/ ?>
Back