Samåkning Skövde

Även jag kan bara på fredag till söndag ifall det är något som ska göras. För på veckorna nu är jag I GBG och jobbar.

vafan.. har ni dött era jeflarrr?? :D :D :tummenupp :hihi

kom in i OT delen.. där e de riktigt kül

sitter nere pa teneriffa och ser och hor sporthojar lite titt som sat. gor ni det hemma nat¿ :) gor ni hemma i sverige da? sista dagen idag dock, hem imorgon... varmt och skont har nere jarfall. dock inte sa mycket sol. men desta mer fest :) hej hej!

Hej på er skövde-med-omnejd-bor!
Tänkte bara hälsa in och fråga lite försiktigt om man kunde få hänga med och åka med er till våren/sommaren som den blöjknutte jag är.
Jag (och flickvän på bönpallen) träffade b.t.w. (tror jag) Morgan, "heimdal" och Hanna (på en GSX 600F) på g.a. flygfältet i somras då jag precis klarat körlappen. Kanske ringer en lite klocka?

Hade AnKa

Last edited:
J_Park skrev:
Hej på er skövde-med-omnejd-bor!
Tänkte bara hälsa in och fråga lite försiktigt om man kunde få hänga med och åka med er till våren/sommaren som den blöjknutte jag är.
Jag (och flickvän på bönpallen) träffade b.t.w. (tror jag) Morgan, "heimdal" och Hanna (på en GSF 600) på g.a. flygfältet i somras då jag precis klarat körlappen. Kanske ringer en lite klocka?

Hade AnKa

Tjenare! kul att du reggat dig. Klart ni ska åka med, du å tjejjen. 8 april börjar säsongen. :)

Vaektra skrev:
Tjenare! kul att du reggat dig. Klart ni ska åka med, du å tjejjen. 8 april börjar säsongen. :)

8 april??? :confused:

Jag har jämt fått för mig att det är den 1 april som det hela börjar? :gnissla

Vaektra skrev:
Låter bra det! är på utlandspraktik till nån vecka in i april, så om säsongen börjar den 8:e låter bara bra.

//AnKa

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...