Samåkning Skövde

Blir det någon åkning framåt helgen? Fredag eller lördag? Tänkte kika hemåt i helgen och det vore kul att få åka av sig lite och kanske leka lite vid någon bra utvald plats (flygfältet eller någon nylagd väg som inte är öppen för trafik än?)

Jaja ... verkar ju iaf kunna bli lite sol på fredag och lördag... så man får ju hoppas på att folk vill ut och åka en sväng.

Last edited:
LiQUiD skrev:
Blir det någon åkning framåt helgen? Fredag eller lördag? Tänkte kika hemåt i helgen och det vore kul att få åka av sig lite och kanske leka lite vid någon bra utvald plats (flygfältet eller någon nylagd väg som inte är öppen för trafik än?)

Jaja ... verkar ju iaf kunna bli lite sol på fredag och lördag... så man får ju hoppas på att folk vill ut och åka en sväng.

om det blir tur på frdag eller lördag, kan man få åka med då en sista gång...

ja e me å åker i helgen helst inte fredag men annars så e ja me

Liz Gsx-R skrev:
om det blir tur på frdag eller lördag, kan man få åka med då en sista gång...

Kanske det kanske ... jag vill ju wheela... är ju lite jobbigare med 2 ... fast det funkar ju ... kommer man till någon trevlig lite övningsplats så lär du ju få hoppa av bara så du vet =)

LiQUiD skrev:
Kanske det kanske ... jag vill ju wheela... är ju lite jobbigare med 2 ... fast det funkar ju ... kommer man till någon trevlig lite övningsplats så lär du ju få hoppa av bara så du vet =)

ja det är lungt... bara jag får åka lite föra orerationen...

Liz Gsx-R skrev:
ja det är lungt... bara jag får åka lite föra orerationen...

säg till om ditt behov blir akut på fredag.. för då kan jag skruva dit fotpinnarna å sätta dit (inte sätta på :7peta ) sadeln ibak..
e ledig på fredag nämligen

satan i taket va onykter jag blev av 3st små 5,9% ölisar.. kan ju iofs bero på att jag bara äter en gång om dan eller nått :va

AOD.. ditt jävla arsel.. du skulle lämnat kvar mer än 3st päärrs i garaget :fatta!

heimdal skrev:
säg till om ditt behov blir akut på fredag.. för då kan jag skruva dit fotpinnarna å sätta dit (inte sätta på :7peta ) sadeln ibak..

satan i taket va onykter jag blev av 3st små 5,9% ölisar.. kan ju iofs bero på att jag bara äter en gång om dan eller nått :va

AOD.. ditt jävla arsel.. du skulle lämnat kvar mer än 3st päärrs i garaget :fatta!

Får nog bli lite småbus och en tur på lördagen ... måste visst närvara på ett kalas på fredag... kommer jag till Skara i skaplig tid på fredagen kanske det blir en mindre tur på eftermiddagen. Kanske ta en lite sväng då heimdal? Kan vi ju träna lite wheelies ... du är ju numera lite wheeliekapabel?

LiQUiD skrev:
Får nog bli lite småbus och en tur på lördagen ... måste visst närvara på ett kalas på fredag... kommer jag till Skara i skaplig tid på fredagen kanske det blir en mindre tur på eftermiddagen. Kanske ta en lite sväng då heimdal? Kan vi ju träna lite wheelies ... du är ju numera lite wheeliekapabel?

hehehe... bara lite wheeliekapabel.. jag lyckas inte alla gånger.. å ibland blir de för mycket soppa å luft in i cylindrarna :3freak

jag ska på kalas på lördagen.. att inte folk lär sig att födelsedagar e överskattat :huvet

heimdal skrev:
hehehe... bara lite wheeliekapabel.. jag lyckas inte alla gånger.. å ibland blir de för mycket soppa å luft in i cylindrarna :3freak

jag ska på kalas på lördagen.. att inte folk lär sig att födelsedagar e överskattat :huvet

Säger detsamma ... eller jag kalas är väl inte fel... men man behöver ju inte dra ut på det ... ställa fram tårtan direkt .. så man kan ta, äta och åka...

LiQUiD skrev:
Säger detsamma ... eller jag kalas är väl inte fel... men man behöver ju inte dra ut på det ... ställa fram tårtan direkt .. så man kan ta, äta och åka...

den 12e mars å nåra dar innan efter lär jag iaf vara oanträffbar.. :D för vemfan vill fira att man fyller 1/3 av 75år??

heimdal skrev:
den 12e mars å nåra dar innan efter lär jag iaf vara oanträffbar.. :D för vemfan vill fira att man fyller 1/3 av 75år??

Hmm.. du menar "fyller en 1/2 fireblaargh" :va ? :hihi

Last edited:
LiQUiD skrev:
Hmm.. du menar "fyller en 1/2 fireblaargh" :va ? :hihi

typ... :D .. om man tar en morgan å en mats.. å lägger ihop deras ålder, delat på 4 så får man ut hur gammal jag är.. :tungan

men jag vill ändå bli som farfarligan när jag blir stor :rofl

Ni får hadet så bra i helgen för nu drar jag till England. Har ni inte ställt av bågarna så får vi åka en sväng i slutet på nästa vecka.

//Stellan

heimdal skrev:

om du orkar att göra det så skulle jag bli jätte glad... :)

heimdal skrev:
e de inte hon som har typ.. 04ans r6a .. svart?
ska hon sälja?
pris isf?
beror ju lite på vad jag får för min också.. kanske kan klämma ut 45 000 ur den med lite tur
du får 15 för n men då ska Morgan ha vaxat den först :D

heimdal skrev:
typ... :D .. om man tar en morgan å en mats.. å lägger ihop deras ålder, delat på 4 så får man ut hur gammal jag är.. :tungan

men jag vill ändå bli som farfarligan när jag blir stor :rofl

Vah? Är du inte mer än 15? Då får du ju bara köra moped, fast det gör du ju iofs! :hihi :rofl

Jag drar till vetlanda o tränar på lördag så då har jag inte möjlighet att åka här.
Men är det någon som åker på flygfältet på fredag?
Tänkte åka dit då.
Får se om ja fått på mitt nya drev....
Och 2 nya däck behövs. =)

tjohooo där alla

Joo tänkte om det blir nån åkning i helgen eller imorgon ,, kan man inte göra en lista lite i förtid o inte 20 min innan själva samlingen?? :va ...

Hällsningar Sanel

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...