Samåkning Skövde

Diverse bilder från årets bankörningar på kullen. :banana

HumAnyt skrev:
aaa, sluta lägg upp kort, blir nåt helt otroligt sugen när jag ser dom ju :( ...

*förlåt* :pannkyss

Det var det sista...puh...natti natti.. :hej

Bifogat

• 7aug (kinnekullefoto, jörgen och stellan).jpg
    7aug (kinnekullefoto, jörgen och stellan).jpg
    98.1 KB · Visningar: 47
  • bax kinnekulle.jpg
    bax kinnekulle.jpg
    97.5 KB · Visningar: 76
  • Kreuger.jpg
    Kreuger.jpg
    88.7 KB · Visningar: 60
  • kullen 3.jpg
    kullen 3.jpg
    58.1 KB · Visningar: 49
  • jag och jörgen på kullen.jpg
    jag och jörgen på kullen.jpg
    49.4 KB · Visningar: 59
  • kinnekulle 1.JPG
    kinnekulle 1.JPG
    56.4 KB · Visningar: 58
Last edited:
2fast4hjo skrev:
2fast4some, BonO, mats6666, Skövde pöjk, HanneZ och Slappa .. :Bugar Grymt kört och snygga kort så man nästan blår tårögd :yoparty

Vart är Mats då? Den övre bilden till vänster är på en för mig helt okänd förare med en R1 -04! :)

Tjenare alla!

Nu finns det bilder uppe från den 5:e på www.jsfoto.com .. Köp en förstoring så får ni en 10x15 kopia av samma bild på köpet! Bjuder dessutom er på frakten!!

- Johan

Last edited:
2fast4hjo skrev:
Det börjar närma sig Bikekortegen. Läs mer här http://www.tmck72.org/

Ni kan väl fundera på det, vi åker garanterat dit så länge vädret är på vår sida, så slänger vi upp en tid för samling på den andra tråden senare. :)

Njaaa.....luktar liite för mycket touring & custom för min smak.:zpy :)
Ljungqvist, ska du byta hoj eller lägga hjälmen på hyllan?

Morgan logga in på msn så jag får skicka över min superegofilm som jag precis fått av Skoteridioten :tungan

På dom 2 min han filmade körde jag om 2 k5:er (Sandstream bla) 1 k1 (Jörgen) 1 röd Daytona 955i :banana

Ser riktigt proffsigt ut, blir sugen på att ta licensen :D

Slappa skrev:
Morgan logga in på msn så jag får skicka över min superegofilm som jag precis fått av Skoteridioten :tungan

På dom 2 min han filmade körde jag om 2 k5:er (Sandstream bla) 1 k1 (Jörgen) 1 röd Daytona 955i :banana

Ser riktigt proffsigt ut, blir sugen på att ta licensen :D

:7peta kan väl lägga upp den här så vi andra också får se...

X-up skrev:
Njaaa.....luktar liite för mycket touring & custom för min smak.:zpy :)
Ljungqvist, ska du byta hoj eller lägga hjälmen på hyllan?

I och för sig många touringhojar men det brukar bli roligt i alla fall. Många sh-hojar som brukar samåka på väg till Trollhättan Har precis som kortegen vid Askersund vid valborg blivit en liten tradition. :)

heimdal skrev:

Vad är det du sitter och surfar på Heimis?? Volvo's "ajabaja-skydd" går in och säger:

"Forbidden
You were denied access because:
Access denied by WebWasher DynaBLocator content category. The requested URL belongs to the following category: Erotica and Sex."

:D :D

spara bilden och ladda upp så alla kan se den.

Dreas skrev:
Vad är det du sitter och surfar på Heimis?? Volvo's "ajabaja-skydd" går in och säger:

"Forbidden
You were denied access because:
Access denied by WebWasher DynaBLocator content category. The requested URL belongs to the following category: Erotica and Sex."

:D :D

spara bilden och ladda upp så alla kan se den.

heh.. bara big-boys.com ju e :rolleyes:

*/ ?>
Back