Samåkning Skövde

Tack för turen!
Tack alla som hjälpte till att knuffa igång hojen!
Och sist men inte minst: Tack Heimdal för jätteinsatsen att knuffa hojen upp för "berget"!!!

Nu har jag bara att kolla elsystemet... :huvet

/
Ratus - Trött i benen.

Ratus skrev:
Tack för turen!
Tack alla som hjälpte till att knuffa igång hojen!
Och sist men inte minst: Tack Heimdal för jätteinsatsen att knuffa hojen upp för "berget"!!!

Nu har jag bara att kolla elsystemet... :huvet

/
Ratus - Trött i benen.

:hihi
jag e bra mör i benen nu.. hähähä... sprang så ja höll på att spy..
om jag säger att jag hjälper till å springa igång hojen vilken dag somhelst igen så ljuger jag :rofl men ändå..
:D

hoppas du får ordning på henne.. tror ditt smicker på toppen av berget hjälpte lite fastän hon surade till lite efteråt.. hehe... prescis som fruntimmer brukar vara dvs :)

Ja lite svinn får man räkna med när man är ute och åker eller är på Liseberg :rofl alla hemma efter turen :tummenupp heimdal hoppas du kommer ihåg vägen till vassbacken tänkte du skulle köra först nästa gång.

Ha det

//Stellan

skövde_pöjk skrev:
Släng upp den om du har möjlighet... den är som sagt grym!!! :yoparty

Ska slänga upp den imorrn+lite bilder på den snyggaste/goaste bruden öhh Amazon :tungan

X-up de lutar åt race licens nästa vår :tummenupp Kul o träffas igen

Matss Kul att du kom o snackade trots kryckorna :)

Andreas och tjejen (glömt namn) får be om ursäkt, var kanske inte speciellt trevlig på eftermiddagen, tappade humöret fullständigt efter avkörningen men ingen ursäkt för att vara otrevlig. Kul med lite ansikten bakom nicken.

Hero (Rodny) och Amazon (Cissi) var grymt trevliga, kul folk helt enkelt :banana

Sen till sist frågan som ni alla ställer, Varför skriver den där j*vla Slappa i våran tråd :D

Jag säger bara fråga nån som vet :rofl

Konorna ar vara kompisar!

Vaektra skrev:
- Southwick, det var trevlig med lite sällskap på flygplatsen. Tack för att du stod ut med gnällspiken :gnissla konövning är inte riktigt min grej :huvet

Ni andra lyckisar, hoppas ni hade trevligt på vassbacken :)
Tack detsamma, det var kul att traffas, och sa varst gnallig tyckta jag inte du var :) Det lar ju bli fler tillfallen darute pa flygplatsen, och da ska jag ta med en sisadar 10 litervatten, haha! Javla vind...

Imorron far jag antligen ut pa vagen o kora iaf, jippiiii! En svang bortat Toreboda-Karlsborg-Hjo tror jag det blir :banana (med handledare)

Tyckte det sag stabilt ut nar du tog liiite mera fart i slutet :tummenupp

//Lasse

2fast4hjo skrev:
Hoppsan. :lol :näsblod

Såg att det var samåkning till Wassbacken...tuvärr kunde vi inte hänga på då jörgen skjutsade mig till sjukhuset.

Så mats nu har du sällskap då jag också hoppar på kryckor pga en inflammtion/äldre skada i foten, hoppas att med smärtlindring, pencillin och :ätapiller mot inflammtion kunna åka med snart igen.

Hoppas att jag har skrivit rätt ang andra personer..säg till i sådana fall så ändrar jag. :)
träkigt med fotskador, men jag har börjat med rehab träning så jag hoppas att komma upp på hojen snart. har fresten satt på sardinburken igen :hihi

BonO skrev:
Ja lite svinn får man räkna med när man är ute och åker eller är på Liseberg :rofl alla hemma efter turen :tummenupp heimdal hoppas du kommer ihåg vägen till vassbacken tänkte du skulle köra först nästa gång.

Ha det

//Stellan

jag e hemma iaf :hihi å rats verkar inte ha fått stopp vid nått röljuse heller.. hehehe..

trodde ni skulle komma tebax å hjälpa till å putta lite.. men ICKE... :4skrika
men tack vare min övermänskliga styrka så fick vi igång bågen igen (varför finns de ingen smiley som motsvarar min grymma powaaahhh!!?) :rofl

såg inte att du ringt förns ja kom hem stellan.. tänkte ringa men kom på att du nog inte skulle hört signalen när du körde moped

MATSS skrev:
träkigt med fotskador, men jag har börjat med rehab träning så jag hoppas att komma upp på hojen snart. har fresten satt på sardinburken igen :hihi

HAR DU FUCKAT EN SARDINBURK?! :va :gnissla :kocko

borde kanske införa att om man inte ser hojen bakom i backspegeln.. så väntar man.. så slipper vi tappa bort hojar mitt ute i ingenstans

så SKAFFA BACKSPEGLAR! :hihi
farfar :7peta

Hej på er!!

Var och kikade lite på Vaektra och southwick när dom lekte på flygfältet!

Dom hade skit skoj. :banana

Jävla tur att man redan har körkort!

Blev en kort tur till Hjo och lite käk på Frestelsen!

Mvh Niklas

Slappa skrev:
Ska slänga upp den imorrn+lite bilder på den snyggaste/goaste bruden öhh Amazon :tungan

X-up de lutar åt race licens nästa vår :tummenupp Kul o träffas igen

Matss Kul att du kom o snackade trots kryckorna :)

Andreas och tjejen (glömt namn) får be om ursäkt, var kanske inte speciellt trevlig på eftermiddagen, tappade humöret fullständigt efter avkörningen men ingen ursäkt för att vara otrevlig. Kul med lite ansikten bakom nicken.

Hero (Rodny) och Amazon (Cissi) var grymt trevliga, kul folk helt enkelt :banana

Sen till sist frågan som ni alla ställer, Varför skriver den där j*vla Slappa i våran tråd :D

Jag säger bara fråga nån som vet :rofl

Japp, kul som vanligt att träffas Mr Slapp! 3:e gången nu eller? :va
& alltid har vi träffats på en RR-bana! :hihi

Ja ta RR-licensen så kan vi börja köra ERF! Det som Team Blargh Racing egentligen är ämnat för! :hihi Mats kan lära dig att hänga som en gringo på tanken! Det går en RR-licenskurs under bike Week på Gelleråsen samt en nu till helgen på Sviestad! Kolla upp det & gå den!

Föresten....är det ngn som har en oljefiltertång eller oljefilternyckel att låna mig i morgon? :va

X-up skrev:
Japp, kul som vanligt att träffas Mr Slapp! 3:e gången nu eller? :va
& alltid har vi träffats på en RR-bana! :hihi

Ja ta RR-licensen så kan vi börja köra ERF! Det som Team Blargh Racing egentligen är ämnat för! :hihi Mats kan lära dig att hänga som en gringo på tanken! Det går en RR-licenskurs under bike Week på Gelleråsen samt en nu till helgen på Sviestad! Kolla upp det & gå den!

Föresten....är det ngn som har en oljefiltertång eller oljefilternyckel att låna mig i morgon? :va

funkar inte med handkraft? eller ta en skruvmejsel å punktera de gamla filtret så kan du använda mejseln å "skruva" ut det med, då borde du få väck det, annars har väl mekonomen billiga?

heimdal skrev:
funkar inte med handkraft? eller ta en skruvmejsel å punktera de gamla filtret så kan du använda mejseln å "skruva" ut det med, då borde du få väck det, annars har väl mekonomen billiga?

Skruvmejsel fungerar ej, kan punktera det, men det finns inget utrymme för att vrida/rotera mejseln.

Bada

Heldag med bad

12.00 Flämslätt vi tar bil pga Lena på kryckor.

Flämslätt ligger mellan Lerdala och stora vägen mellan Skara och Skövde,mittimot en golfbana.

Kiosk och toalätt finns och 2 st hopptorn.

Sandbotten

Tjoo ...

Nån som ska ut o åka efter 17:00 idag liten sväng ,, inkl. matställe nånstans o så .. ev bada lite oxå ..

Samling typ rydstatoil. kl:17:30 (17.45) :tungan
Skriv upp er på lista ifall..

1. Mr. San (ej mosad twin längre+bättre syn)

2fast4Some skrev:
Heldag med bad

12.00 Flämslätt vi tar bil pga Lena på kryckor.

Flämslätt ligger mellan Lerdala och stora vägen mellan Skara och Skövde,mittimot en golfbana.

Kiosk och toalätt finns och 2 st hopptorn.

Sandbotten
hade följt med medn jobbar till 17:00

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing