Samåkning Skövde

heimdal skrev:
fick inte lära mig i skolan att ett nickname skulle ha stor bokstav i början... tror inte att de görs heller..

ska du inte gnälla lite på att BonO skriver med stor bokstav i slutet också :fatta!
hEIMDAL hEIMDAL hEIMDAL :hihi :tungan
sÅ hÄR bLIR dET bRA
oJ oJ vAD dET sKA rETA fOLK :hihi :hihi

heimdal skrev:
får ta å gratulera till tillökningen.. nu e de bara 18år kvar innan han ska ha egen båge. om de finns kvar då dvs :hihi

Det får bli en fyrhjuling om två år till att börja med, sen är det bara att hoppas att han får hoj intresset i arv :squid

Last edited:
ngn som söker en R1:a

Vet en som säljer sin R1 (röd) :)

"Svensksåld,gått 170mil (servad vid 100 mil),Kraschpuckar,Devil Magnum,Mr Green Lackbehandlad,tankskydd,depåstöd.Nypris med allt 146.000:- Skr, säljes för 125.000:-.
Säljes ev i originalskick för 110.000:- vid snabb affär."

Säljs pga flytt...

Pm:a mig så vidarebefordrar jag kontakten. :tummenupp

Bifogat

• 9739.jpg
    9739.jpg
    11.3 KB · Visningar: 160
vill ha dendär r1an.. men har inte pengar :(

3 timmar i garaget resulterade i:
1 förstörd plastskruv till kåpglaset så javart tvungen att ta till lite fulmeck föratt få kåpglaset å sitta där de skulle.. ser inte såååå snyggt ut, men de märks inte.. fan att de ska göra de skruvarna i plast, de drar man ju sönder hur lätt som helst, å stå å fiska med magnet efter muttern under tanken va ingen höjdare..
passade på att silvertejpa regplåten (pga en liten händelse igår :3freak) å fimpade backspeglarna, å vart tvungen å sätta dit svarta skruv med blanka brickor under :gnissla, ska se hur de går å köra utan dem ett tag... å inga fotpinnar mera, i väntan på min seat cowl...
å 1000 000 svordomar å diverse förbannelser

ser nästan riktigt rejs ut .. hehe

EDIT... Å HURIHELVETE FÅR MAN BORT FRAMKÅPAN??!! den sitter med diverse gömda skruvar, bland annat en bakom instrumentpanelen med en glipa på 1½cm till kåpan.. kul jul å komma ner där med en mejsel +2 andra skruv längst ner på sidorna vid lampan som inte går å få dän utan att riva hela slangarna till luftintaget :4skrika :huvet :4skrika

Last edited:
Då var det klart!!! Tog mitt A körkort igår kl 15.30. Hela färden gick klockrent och sedan kom det. Du är Godkänd på samtliga delar! :yoparty :yoparty :banana :banana. Känslan var nog bättre än när man tog för B körkortet.
Ville bara säga detta!

Ses på vägarna i sommar! :D

:banana Fortsätter med fler glada nyheter.. :tummenupp :banana

Fick besked ang jobbet (som jag inte ens hade sökt :D ) börjar på tisdag. :yoparty

Ett sjukvikariat men väntar även besked på en fast tjänst som jag tidigare sökt på en annan arbetsplats. :)

Inget åkande idag, då hojen ser ut så här :gnissla

Bifogat

• däckbyte.JPG
    däckbyte.JPG
    95.9 KB · Visningar: 84
2fast4hjo skrev:
Fick besked ang jobbet (som jag inte ens hade sökt :D ) börjar på tisdag. :yoparty

Inget åkande idag, då hojen ser ut så här :gnissla

1.Grattis :tummenupp

2.Var inte den där hojen ny när ni köpte den? Jävla däckförbrukning i så fall :D

Slappa skrev:
2.Var inte den där hojen ny när ni köpte den? Jävla däckförbrukning i så fall :D

Japp, här bränns det gummi på löpande band :hihi

Det är en 01:a Däcket var så mjukt så att det lämnade svarta streck efter sig när det gasades på slingriga vägar. Har åkt 200 mil sedan vi köpte den :brinnerup

(Däcket som satt på var ca 60% slitet)

Edit....åker ni förbi Vuxenreabiliteringen vid Skaraborgsvägen i skövde så gasa så jag :musik får höra ngt annat än läkarens :bladder latin :yoparty

Last edited:
_Gurra_ skrev:
Då var det klart!!! Tog mitt A körkort igår kl 15.30. Hela färden gick klockrent och sedan kom det. Du är Godkänd på samtliga delar! :yoparty :yoparty :banana :banana. Känslan var nog bättre än när man tog för B körkortet.
Ville bara säga detta!

häng med ut på söndag då :) så blir vi flera... ska tydligen vara okej väder då, men det får vi väl se kanske...

_Gurra_ skrev:
Ville bara säga detta!

Grattis Andreas!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...