Samåkning Skövde

hittade en kul bild från nån efterfesten i GBG på en våning .. högt men vet inte vilken.. :fyllisar :yoparty

Bifogat

• Bild 030.liten.JPG
    Bild 030.liten.JPG
    15.2 KB · Visningar: 56
dormin skrev:
Ja Liz det stämmer det är jag i blått, rätt bra att du såg det direkt för vissa har faktiskt gissat på att det är jag i gul jacka och rosa byxor, men inte du inte du tog det direkt! :D

:Bugar

ja trode först men sen tänkte jag till och kom fram till att du är nog lite länger typ 1dm.. :tungan :hihi

2fast4hjo skrev:
Jag vet *retas*. Det är kalas att ha en egen snickare hemma, han vet hur man ska använda händerna :D

Perfekt! Då anlitar jag er till hjälp! Jag behöver dränera runt mitt hus! :tummenupp Fri öl & mat? :D

jag skiter nog i det i morgon.. går på suping istället.. verkar ju bli kass väder men söndag ser ju bra ut så då kan det gasas... :huvet

föresten ni som sitter här som tokar.. vad e det för fel på ladda upp bild jävel när den är 500x490 och bara är 49k stor???

X-up skrev:
Perfekt! Då anlitar jag er till hjälp! Jag behöver dränera runt mitt hus! :tummenupp Fri öl & mat? :D

O kaffe :tungan

Jag hjälper mer än gärna till, frågan är om jag får med jörgen :rofl Vi hade ett helsike när vi dränera, hela marken var full med sten och vi fick gräva ganska djupt.
Tips, använd Ecoprim om du eve behöver isolera. I vilket skick är husgrunden i :va Gammalt hus?. Vi får åka o kolla in läget så kan jörgen i alla fall ge nga goda råd. Grannen till oss äger Mark o Bygg, rekommenderar dem om du ska anlita en firma som gräver runt husgrunden. :tummenupp

Vi ska annorda fest så fort som altanen är klar, förhoppningsvis skall vi även bygga in ett s.k spabad i golvet också.

Slänger upp nga bilder så ska du få se hur det såg ut o vad du eve har att vänta dig.

De rosa plattorna på bild ett och sex är isoleringsecoprim.
:huvet Sten och åter sten

Kan tillägga att det skaka ganska rejält i huset när vi grävde och att man fick passa sig när man gick ut så man inte trillade ner i hålet. : :3freak

Efteråt har det "grävts" (borrats) ännu mer då vi skaffade bergvärme, fick gå ner 140 meter.

Last edited:
Nyheter
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...