Samåkning Skövde

E22 skrev:
hur kunde jag veta att just du skulle ha en hel drös med lättklädda pöjkar då på lager..hahahha.
Neee du "stumpan" denne mannen är väll som alla anda vanliga men, gillar goa heckar på töser då då ;)
duger det eller...

Bifogat

• crw_1204-341-d60_std.jpg
    crw_1204-341-d60_std.jpg
    28.2 KB · Visningar: 63
vad trevligt det är när man kommer hem.. uppdaterar denna tråden.. å vad ser man.. 5 nya sidor..

E22 skrev:
jag vågar inte...jag har ring på fingert..Åååå får Liz syn på mig så har jag svårt för att förklara alla sugmärken sen när jag kommer hem...hahahhahah!skemt & sido...
vad tror alla om mig... jag är väl inte sån... eller... :va

2fast4hjo skrev:
Absolut. Eftersom nu E22 ber så snällt så blir det nga godbitar till i repris. :D

:kär :kär :kär :krama gulleponken jörgen, bild 2 o 3
första fotot då? den töffen har man ju set förr..jobbar på volvo va?trode han hade tummen mitt i näven först..heheheh*retsam*

Liz Gxs-R skrev:
duger det eller...
MMmm fint.som den nya glassen nogger black, fast du är nog goare att slicka på höööm, hehe!..men dom där bojjorna hade du nog fått ha på om du såg mig..så att du skulle kunna hålla fingrarna i styr.hehe!

E22 skrev:
MMmm fint.som den nya glassen nogger black, fast du är nog goare att slicka på höööm, hehe!..men dom där bojjorna hade du nog fått ha på om du såg mig..så att du skulle kunna hålla fingrarna i styr.hehe!
du tror inte att jag skulle klara av det...

E22 skrev:
första fotot då? den töffen har man ju set förr..jobbar på volvo va?trode han hade tummen mitt i näven först..heheheh*retsam*

Det är X-up :tummenupp

:7peta vem e det som snackar snusk nu.

Innan liz o Jenny reg sig var man ensam :tuttar, snacka om att känna sig ensam bland runt 15 vår- och hojabstinenta karlar :rofl

Last edited:
2fast4hjo skrev:
Vem har sagt att det är jag som ska ha en ring :va
Vaaaa??? ska X-up byta ring med en annan tjej & sen ha dig som hemma fru då? ni värkar vara som folket i knutby ju.. :skrämd ...*skämtar JU :) *

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT