Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
2fast4hjo skrev:Nu närni börjar vakna sätter jag ut en lista till ang
Kristinehamn.![]()
Parad Kristinehamn-Filipstad-Karlstad, Långfredagen.
Samling Preem,Lyrestad kl 08:30!!!
1) 2fast4hjo/2fast4some
O så fyller ni på.......om ni ska med.
Pm:a eve frågor.
äntligen
Mr San skrev:Hur lång e rundan på långfredag .. Mil? o så tidigt .. funderar fortfarande.. om jga ska med ..får väl se om jag dyker upp![]()

2fast4hjo skrev:Har för mig att jag har skrivit detta förut men men:
Man bör vara där tidigt så man inte får stå så långt bak. Själva paraden börjar 1100. Det blir lagom att åka ifrån Lyrestad runt 08:30 (jörgen är alltid sen så det blir säkert runt 09:00)Tja vad kan det bli, 30 mil
![]()
Kom ihåg att vi har "silverpilen" och inte *jag är tjurig o vägrar starta, spring igång mig, svart/lila yaman *.![]()
Mr San skrev:Okey ,, får väl se min framdäck e blank så det e risken för böter för min del .. o så får jag kolla med Ducce David om han ska med .. men hör av mig så fort jag vet mera..![]()
.
ÄNTLIGEN...... blir nog o åka en sväng idag.. Detsamma tjejen... fest i helgenVaektra skrev:Kikar in och önskar alla en glad påsk![]()
? eller? MVH SanVaektra skrev:Kikar in och önskar alla en glad påsk![]()
Precis varit i Fagersanna hos Börje Boch o hämntat toppen till Kawwan så nu ska hon skruvas ihop i helgen 
Biker78 skrev:Glad påsk på er allihoppaPrecis varit i Fagersanna hos Börje Boch o hämntat toppen till Kawwan så nu ska hon skruvas ihop i helgen
![]()

Dreas skrev:Får jag fråga vad det är för en cykel du håller och skruvar med???? Det verkar ju vara en del att göra.
/Dreas
Kawwan som jag ska plocka ihop i helgen säljs nog nästa vecka, då ska motorn hivas ur suzukin o en 11:a i, sen måste jag ju fixa minst en hoj till så jag har nåt o sysselsätta mig med, å andra sidan ska jag ju bygga fucker av gixxern, har hört nåt om att det är säsong nu
Dröjer nog innan det blir åka av men det är jag van vid Biker78 skrev:Saken är den att jag inte har en cyckel o skruva med utan 2 styckenKawwan som jag ska plocka ihop i helgen säljs nog nästa vecka, då ska motorn hivas ur suzukin o en 11:a i, sen måste jag ju fixa minst en hoj till så jag har nåt o sysselsätta mig med, å andra sidan ska jag ju bygga fucker av gixxern, har hört nåt om att det är säsong nu
![]()
Dröjer nog innan det blir åka av men det är jag van vid
![]()
2fast4Some skrev:Var ute och provade hojen för första gången idag.![]()
Trevlig maskin(Går upp på bax på bara gas oavsett varv)
![]()
Så nu blir det nya kurser i vår. Tränare =KORN![]()
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |