Samåkning Skövde

Fest!!!!

2fast4some fyller år :födelseda på alla hjärtans dag. Jag har planerat en fest i slutet av månaden och hoppas att så många som möjligt kan komma. Mer info kommer så håll koll på tråden.

Lena

Har Du vägarna förbi Lyrestad, kom in och få en bit tårta.

Last edited:
2fast4hjo skrev:
2fast4some fyller år :födelseda på alla hjärtans dag. Jag har planerat en fest i slutet av månaden och hoppas att så många som möjligt kan komma. Mer info kommer så håll koll på tråden.
Lena

Har Du vägarna förbi Lyrestad, kom in på en fika

Gratta han från mig :)
Kan tyvärr inte komma flickvännen fyller ju år samma dag

2fast4hjo skrev:

Lena

Har Du vägarna förbi Lyrestad, kom in och få en bit tårta.

Låter trevligt med fest :tungan

Resor i sommar

Hallå alla.

Tänkte bara slänga ut frågan om det är någon här inne som planerar att göra en liten resa med sin hoj i sommar? Ett par övernattningar som max. Typ till kusten ett par dagar eller så. Eller bara en längre dagstur..

/Dreas

Vi har inget planerat men vi hänger med så länge vi är lediga och vädret är bra, har pratat om att kanske ta en sväng till gotland.

Bild på våran nya motorcykel
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=70808

Någon som vet vad den här hjälmmodellen heter, så kan jag söka info om den.

(edit, hittade en röd också..)

Last edited:
Dreas skrev:
Hallå alla.

Tänkte bara slänga ut frågan om det är någon här inne som planerar att göra en liten resa med sin hoj i sommar? Ett par övernattningar som max. Typ till kusten ett par dagar eller så. Eller bara en längre dagstur..

/Dreas

Blir kanske en tur till Skagen (träff på toppen) lite för tidigt att säga nu.

Dreas skrev:
Hallå alla.

/Dreas

Allt e möjligt ..informera bara några dagar innan typ .. :-) :tummenupp

Dreas skrev:
Hallå alla.

/Dreas

Ska till Värmland ett par dar och åka runt på sträckorna som svenskarallyt går på, sen får vi se vad det blir för långturer med bågen, är ingen touringmäniska direkt :D

Hmmmmm...

Var brukar ni hålla till över dagarna ,helgerna.. Troligtvis så har jag nog träffat många av er härifrån trakten ,utan att veta att ni e hoj-åkare o e från SH.. Bogrens ,Depå ,Skafferiet,Pimps,.. brukar ni vara där nåt? Berätta gärna.. :)

BonO skrev:
Ska till Värmland ett par dar och åka runt på sträckorna som svenskarallyt går på, sen får vi se vad det blir för långturer med bågen, är ingen touringmäniska direkt :D

:hej stellan, har du övergett planerna att köpa R1 eller ska du ha kvar KTM:n?

Ni är som sagt välkomna på fest hos oss i lyrestad lör 26 feb runt 19:00.

VÄLKOMNA!!

BonO skrev:

Va det du engång i sommar , möte dig tror jag om det va du på Bensinmacken vid Götene när man ska svänga mot Lidköping.. Det va en Röd Mille o Gul Ducce.. där ,, det va jag o en kompis.. :va :)

Personligen har jag lite idétorka vad det gäller för resmål och events som man kan göra under sommaren. Tänkte spalta upp mina.

V-Kusten
Emmaboda, En dag på stripen
Säve, Samma som ovan
Bike dagarna
Någon dag på Kinnekulle
Vättern runt
Vänern runt
Halmstad och "checka läget"
Ev Göteborg och göra samma sak. ( kanske när man åker till kusten?)

Fyll gärna på listan.

Dreas skrev:
Vad händer på festen???
Logdans???

:lol Tänkte bjuda på smörgårdstårta o :öl

Fördelen med att bo på landet är att man kan spela musik hur högt man vill

En :fyllisarfest (2fast4some har fyllt 31+ vi har flyttat ihop).
Några kompisar till mig och jörgen ska komma, men det vore himla skoj om några härifrån kunde komma, det var ju ett tag sedan man träffades. Övernattningsmöjligheter finns.

:hoppa :7peta ni säger väl inte nej till fri :fyllisar :hoppa

Ring 070-5138277 (tidigast på tors eftermiddag då jörgen e hemma) så förklarar vi vägen.

"Klart jag kommer på festen;"

1) Ditt namn.
2)
3)

Last edited:
2fast4hjo skrev:
:lol Tänkte bjuda på smörgårdstårta o :öl, det räcker väl
Fördelen med att bo på landet är att man kan spela musik hur högt man vill

En :fyllisarfest (2fast4some har fyllt 31!!!!).
Några kompisar till mig och jörgen ska komma, men det vore himla skoj om några härifrån kunde komma, det var ju ett tag sedan man träffades. Övernattningsmöjligheter finns.

:hoppa :7peta ni säger väl inte nej till fri :fyllisar :hoppa

Ring 070-5138277 (tidigast på tors eftermiddag då jörgen e hemma) så förklarar vi vägen.

NÄHEE!!!! Ska födelsedagsbarnet Jörgen vara med!!?? Då vill inte jag komma! :D

2fast4hjo skrev:
Vi har inget planerat men vi hänger med så länge vi är lediga och vädret är bra, har pratat om att kanske ta en sväng till gotland.

Bild på våran nya motorcykel
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=70808

Någon som vet vad den här hjälmmodellen heter, så kan jag söka info om den.

(edit, hittade en röd också..)

Jag tror att modellen heter XR-900

Jag valde mellan den grå och den jag har nu.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla