Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gött blev det de stället du visade här ?? det är ju ingen mening att oroa sig för beach 2009 där ska man ju ändå inte vara, det närmaste man kommer den är ju sanden i kurvorna kring Korsberga
Förövrigt ska det vara tajt fit på skinnställen ändå ju
/Per
Jupp. Blev det SWEEP stället.. kommer på fredag!
nedan lite bilder från dagen!
Vem är tjockisen i gocarten ?
Vem är tjockisen i gocarten ?
Hey!
mvh!
Hey!
Ingen som möjligen har ett nitverktyg för en 530 kedja?
Hojjen står i mariestad med ett heeeel slut drivpaket, men behöver verktyget för att få dit de nya. Då latmaskarna på verkstäderna både i väring och tibro är lediga på lördan vänder jag mig till er
Har nämligen bara lördagen på mig att fixa det, då jag bor i götet för tillfället.
så behöver låna verktyget ngn timme på lördagen (lämnar självklart ngt som säkerhet)
mvh!
Vi har verkstadspersonal här på lördag...
Vet inte var du fått det där ifrån att dom är lediga alla lördagar ?!
Mvh
Holmberg / MC-Kompaniet
:O
Det var det svaret jag fick när jag ringde 2h sedan...
Hade ju varit guld om det fanns möjlighet med hjälp till att få ditt paketet..![]()
Molgan är inte tjock, han har bara gått med i klubben "vi som dricker bir när som helst var som helst"Vem är tjockisen i gocarten ?
Molgan är inte tjock, han har bara gått med i klubben "vi som dricker bir när som helst var som helst"
Va ute ensväng nyss. Hamna i Hjo, stanna till vid S Hjo där vid vattnet på den stora pakreingsfickan vid vägen/vattnet.
Stod nere på slänten vid vattnet å kika upp, där uppe hade en grön (Mondeo?) med 2 st killar stannat till och börja fota hojen.
Vet inte om det var för att dom tycker den va snygg eller för reg nr. Nån som råkat ut för detta själva?
Japp hände mig också i Hjo, utanför vårdcentralen, hoppas bara det var för att den var snygg![]()
2 st utländska killar, han som tog kort va rakad, yngre? i en grön ford mondeo tror ja d va, grön va den iaf.
ffs.. ta regnummer nästa som råkar ut för detta.. ge det till mig så ska ja ta reda på ägaren till bilen etc..
fått nya skinnstället nu.. så schnöggt!
mcdelen imponerade med bra service å precisa leveranser.. fyfan va ja gillar sånt!
stort + till henke på mcdelen!
kan rekomenderas!
det är nån jävel som bytt ut mitt skinnställ, och gett mig ett som är likadant men för litet![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |