Samåkning Skövde

Det är ett mycket allvarligt och ovanligt fel på hojen som även polisen hade en gång på en av sina Bumsar.
 
Hemsidan

Ja om ni undrar hur det går med hemsidan så ligger det nere nu för tillfället. Är tenta tider men ska ta tag i arbetet så fort jag får tid över igen.

Behöver fortfarande flera namnförslag till sidan och tips på vad ni vill ha också.

Kalender som gpx ville ha är fixat.
 
LiCrO skrev:
Ja om ni undrar hur det går med hemsidan så ligger det nere nu för tillfället. Är tenta tider men ska ta tag i arbetet så fort jag får tid över igen.

Behöver fortfarande flera namnförslag till sidan och tips på vad ni vill ha också.

Kalender som gpx ville ha är fixat.

Kalender perfekt :tummenupp I sommar ska vi(jag) åka på träffar o dricka öl :lol med gammel suckan

Vill du ha bilder från Svinträffen på Öland så finns dom här
 
Namnförslag.

LiCrO skrev:
Behöver fortfarande flera namnförslag till sidan och tips på vad ni vill ha också.

Jag och jörgen var hemma hos "korn" (mattias) och Katie och pratade namnförslag, vi kom fram till; (hoppas jag inte har glömt någon).

* Skövde wheelie bikers

* Ride 4 fun MC.

* Skövde Scorpions MC

* Skaraborg missfits MC.

Naturligtvis kan man ändra skövde till Skaraborg och leka lite med bokstäverna så att man får det snyggt + passande logga.

Hjälp till med någon häftig bokstavskombination. Ord som
t ex riders, bikers, skövde, fast, wheels, road, crazy är ju användbara men jag får inte ihop någon bra förkortning. :huvet


/Lena.
 
Last edited:
Detta kom till mig i en dröm:

Skövde Fatso Fuckos

Fast jag vet inte...?
 
Varför inte slå två flugor i en smäll ifrån Lena och mattias Fatso Bikers Skövde? bara ett förslag? kanske nån som är duktig på att rita vi måste ju ha en logga.
 
Gpx skrev:
nån som är duktig på att rita vi måste ju ha en logga.
Ljungqvist tror jag skulle hjälpa mig med detta. Men självklart så får alla som vill försöka göra en så har vi en röstning sen om vilken vi gillar mest..
 
Gpx skrev:
Varför inte slå två flugor i en smäll ifrån Lena och mattias Fatso Bikers Skövde? bara ett förslag? kanske nån som är duktig på att rita vi måste ju ha en logga.

Jag ser mig inte riktigt som en "Fatso" och definitivt inte som en "Biker"...

Biker för mig är en stor hårig ful faan som kör i fotölj-ställning.. och gärna amerikanskt...

Namnet ska väl bygga på vad "klubben" står för ?

Som ex: " Nu-blåser-vi-snuten MC" som jörgen antydde, tyckte väl inte jag var så lysande :tungan (Sorry Jörgen)
 
Elgasen skrev:
Har våran tråd fått en rikstäckande fanclub på sistone? :yoparty :banana

Ja, den tilldrar sig ungefär samma klientel som sitter och garvar åt uglypeople.com. Och av precis samma anledning, dessutom.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top