Samåkning Skövde

Framskärm

Tja

ingen som har en röd framskärm liggandes till en ZX6R -98. Min har spruckit vet inte hur men vid skruvarna upptill. Vet heller inte om man kan laga den. Så funderar på att köpa ny. Vad ska man köpa ska man köpa orginal eller ska man köpa race skärm?

Last edited:
En kille som vill köpa min hoj och undrade vad dem kallades för därav min fråga, tycker han i sin tur inte om dem tja..bara o ta bort dem :tungan

reagerade på att du ställde en fråga om något.. och när någon bemödar sig med att svara. så kommer det ett svar tillbaka som defenitivt kan anses som drygt..lite onödigt kan tyckas..

men vi lämnar det nu..

Men skaffa ett rum för fan!

:7peta :hej :mattias betyder ungefär: Peta på mig med din pinne, jag kan vara elev och du min lärare.

:va :va (Hannez spelar svårtflörtad)

:angel (Vaektra säger: Jag är ingen ängel. men "och utan packning" syftar på att Hannez inte får hälsa på i chokladfabriken)

Nu får ni sluta spamma ungdommar!

edit: Alternativt kan "och utan packning" :angel stå för: Du får inte ta mig i baken för jag är pryd (ängel)

Själv föredrar jag tuta o vinka om det är nån som vill stanna mig..... :)

Kan man köpa olja + filter till en hoj nära Skövde på en söndag?

Har äntligen ledigt och ska ställa på hojen.

...

:angel (Vaektra säger: Jag är ingen ängel. men "och utan packning" syftar på att Hannez inte får hälsa på i chokladfabriken)
...

edit: Alternativt kan "och utan packning" :angel stå för: Du får inte ta mig i baken för jag är pryd (ängel)

Nu gör du mig förvirrad. Att hälsa på i chokladfabriken är väl just att ta nån i baken?

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla