Samåkning Skövde

Det verkar bli fint väder i helgen.
Troligtvis kommer jag köra en tur på lördag. Om intresse finns kan jag svänga förbi Statoil Ryd lördag 2/6 kl12.00 om det är någon som vill hänka på.

1. Elgasen

Samåkning lördag 2 juni

Hej

Vi hade tänkt att åka ned med mc till Lager 157 nu på lördag. Ville bara kolla av vilka som kan tänkas ansluta sig då det blir fint väder. Vi tänkte samling mörkerkorset inne i skövde vid OKQ8 kl 10.00-10.15. Sedan bär det av mot varnhem-hornborgasjön-Falköping- ulricehamn mot lager 157. Kanske kan stanna någonstans för en fika utmed vägen. Hoppas på bra väder.

1. Stewe/Jessica (Snowstormer)
2. Pierre
3.

Last edited:
Det verkar bli fint väder i helgen.
Troligtvis kommer jag köra en tur på lördag. Om intresse finns kan jag svänga förbi Statoil Ryd lördag 2/6 kl12.00 om det är någon som vill hänka på.

1. Elgasen
2. Rockoholic

Ska vi ta en ordentlig långrepa? :)

Samåkning Lördag kl 10

Hej

Vi hade tänkt att åka ned med mc till Lager 157 nu på lördag. Ville bara kolla av vilka som kan tänkas ansluta sig då det blir fint väder. Vi tänkte samling mörkerkorset inne i skövde vid OKQ8 kl 10.00-10.15. Sedan bär det av mot varnhem-hornborgasjön-Falköping- ulricehamn mot lager 157. Kanske kan stanna någonstans för en fika utmed vägen. Hoppas på bra väder.

1. Stewe/Jessica (Snowstormer)
2. Pierre
3.

1. Elgasen
2. Rockoholic
3. Walter
3. Daniel

Jag tänkte hänga på, vad blir det för runda?

okej men ja försöker ta de rätt så lugnt nån mer som ska me isåfall? 12 eller nåt isåfall i skövde

Tänkte köra Stockholm-Skövde imorn och tänkte avsluta med lite fina motorcykelvägar efter all motorväg. Typ vid Laxå tänkte jag vika av och köra småvgar, så nu till min fråga. Vilken väg är bäst att köra Laxå-Skövde? Har hört att Laxå-Askersund ska vara fin?

Tänkte köra Stockholm-Skövde imorn och tänkte avsluta med lite fina motorcykelvägar efter all motorväg. Typ vid Laxå tänkte jag vika av och köra småvgar, så nu till min fråga. Vilken väg är bäst att köra Laxå-Skövde? Har hört att Laxå-Askersund ska vara fin?

Laxå-Askersund är helgrym, den vägen ska du helt klart ta!

okej men ja försöker ta de rätt så lugnt nån mer som ska me isåfall? 12 eller nåt isåfall i skövde

Finns det möjlighet att ta lite senare? Runt 14-15? för då kan jag också haka på. Jag jobbar nämligen natt för tillfället och har lite svårt att orka upp till 12...

MVH Niclas

Last edited:
ja e öppen för vilken tid som helst men passar de alla å dra vid ett som elgasen föreslog så kan vi la sikta på de

Statoil Ryd kl13.00 6 juni.

1.Elgasen
2. pini 0706714493 om nån har tänkt försöka ansluta senare eller nåt

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT