Samåkning Skövde

Att göra en höna av en fjäder...

sååå ja, gråt ut mot min axel när pojkarna är stygga. Visst är livet grymt och tufft när man blir stor, men bra att du hotar det känns vuxet.

Nu när allt är klart kommer du in och ska tycka?

Hot och hot... en reaktion på att KoRn indirekt ber hälften här att dra åt h-e med meningarna "Ähh, jag orkar inte... Spamma ni bäst ni vill.
De andra har gratis Coca Cola på Kompaniet och 25% rabatt."

Jaja, just for the record, det är inte så att jag hatar KoRn och tror knappast det omvända gäller heller. (Även om personkemin mellan oss inte är lysande). Tycker som sagt detta fått orimliga proportioner! Nu ere ju så gott som bara spam/gnäll i tråden.

Men tack för din åsikt, den var intressant. :rolleyes:

Det va värst va ni va sura, här får ni nåt mc-relaterat o bita i.
IMG_0325.JPG

Nu när allt är klart kommer du in och ska tycka?

Hot och hot... en reaktion på att KoRn indirekt ber hälften här att dra åt h-e med meningarna "Ähh, jag orkar inte... Spamma ni bäst ni vill.
De andra har gratis Coca Cola på Kompaniet och 25% rabatt."

Jaja, just for the record, det är inte så att jag hatar KoRn och tror knappast det omvända gäller heller. (Även om personkemin mellan oss inte är lysande). Tycker som sagt detta fått orimliga proportioner! Nu ere ju så gott som bara spam/gnäll i tråden.

Men tack för din åsikt, den var intressant. :rolleyes:

det var så lite så, anytime :)

bättre om ingen klagar om spam å så för de finns alltid nån som inte har samma åsikt och sådana tilltag som grattis cola och så verkar rätt löjligt

Vad konstigt alla beter sig i den här tråden nu för tiden, kan det vara så att väntan på våren gör er lite lättretade? Kom igen nu, snart ses vi på vägarna som en enda stor familj.. :pannkyss .. det känns på jobbet att det inte är långt kvar nu, folk handlar motorcyklar som om det inte fanns någon morgondag! :)

2775995 Vad konstigt alla beter sig i den här tråden nu för tiden, kan det vara så att väntan på våren gör er lite lättretade? Kom igen nu, snart ses vi på vägarna som en enda stor familj.. :pannkyss .. det känns på jobbet att det inte är långt kvar nu, folk handlar motorcyklar som om det inte fanns någon morgondag! :)
gynstolar menar du :D

hej
Någon här som är sugen på att göra en tatuering?. min vän som tatuerar heter Tomas och han kommer upp ifrån Danmark och stannar 9-11 mars, kanske lägnre om det finns ett stort intresse. Han har tatuerat i ca 12 år och är väldigt duktig. Hör av er till mig via pm eller msn om det skulle vara intressant. hälst msn

hej
Någon här som är sugen på att göra en tatuering?. min vän som tatuerar heter Tomas och han kommer upp ifrån Danmark och stannar 9-11 mars, kanske lägnre om det finns ett stort intresse. Han har tatuerat i ca 12 år och är väldigt duktig. Hör av er till mig via pm eller msn om det skulle vara intressant. hälst msn

:hej

Blir en bra födelsedagspresent.

Håller med! Antingen tricolor eller den röda, tror den skulle vart snygg som pärlemovit med svarta Ducati-dekaler & svarta fälgar också.

På mässan borde ducati delat ut haklappar... det va nästan så man halka omkull i sitt eget dreggel när man hade klämt och känt på tricolor 1098'an :drool
italienska designers vet hur man använder en penna helt klart! :tummenupp

Den hojen var mer än lovligt ful, undrars om texten är hojens stilla vädjan om aktiv dödshjälp... :va Fekala kräkningar framkallar den hur som.

Finns det någon som tänkt sig tanken med en "avrostning" när väl det förbannade lappmöglet försvunnit? (ja, abstinensen är jobbig nu)
Vore trevligt att se vad garagen presterat under uppehållet.

Vad var det för firma det talas om i spökstaden, märkesknuten eller månskensoptimister?

/J

------------------------------------------------------------------
Ingen som vält med sin gixxer750 98->, jag vill ha en ful och trasig.Pm..

Finns det någon som tänkt sig tanken med en "avrostning" när väl det förbannade lappmöglet försvunnit? (ja, abstinensen är jobbig nu)
Vore trevligt att se vad garagen presterat under uppehållet.

Jodå, blir en realer avrostning alá Varolavägen ToR ett antal gånger så snart det är torrt & grusfritt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT