Samåkning Skövde

Tja folket....

Nån som ska ut o åka lite i dag o imorgon .. ( fredag)... runt skövde/ :D skara ?? :D
 
Idag va ja o Isak ute o åkte lite, kanon fint väder va de, även varmt! Lite bilder...

/ Hannes
 

Bifogat

  • PICT4107.JPG
    PICT4107.JPG
    70.9 KB · Visningar: 80
  • PICT4108.JPG
    PICT4108.JPG
    28 KB · Visningar: 58
  • PICT4109.JPG
    PICT4109.JPG
    69.6 KB · Visningar: 102
  • PICT4113.JPG
    PICT4113.JPG
    105.7 KB · Visningar: 105
HanneZ skrev:
Idag va ja o Isak ute o åkte lite, kanon fint väder va de, även varmt!
/ Hannes

Ville också ut och åka idag. Så bra väder som det bart idag var det ju evighetersen det va. Men jag råkade ju köra sönder min koppling när jag var i Tokholm :(
 
Japp, vi va ute o plåga stan! O imorrn blir de mer bara vädret håller i sig. Köra köra köra, snart e säsongen slut!
 
Asflat-grus-asfalt-grus.

Tänkte ut och åka idag (fredag) och kolla runt på Hökensås.
Utgår från Shell Hentorp Kl 12.00.

/Stellan
 
..........

BonO skrev:
Asflat-grus-asfalt-grus.

Tänkte ut och åka idag (fredag) och kolla runt på Hökensås.
Utgår från Shell Hentorp Kl 12.00.

/Stellan
Var ligger Hökensås.... Jo kanske ses i Skövde runt .. ska oxå åka lite idag..
PS: Fanns det inet nån flygfält i skövde eller nåt man kan leka lite på !!:-) :banana :D
 
Mr San skrev:
Var ligger Hökensås.... Jo kanske ses i Skövde runt .. ska oxå åka lite idag..
PS: Fanns det inet nån flygfält i skövde eller nåt man kan leka lite på !!:-) :banana :D

det gamla flygfältet kan/ har du kunnat leka, blir bara kortare och kortare, det ligger vid teleteknik / ÖB ungefär.
 
Det enda ställena runt omkring här som är något att köra på, alltså leka är väl gamla flygplatsen.

Annars tror jag att du måste leta dig längre ut som till tex moholms gamla flygfält eller det som ligger mellan skara och lidköping. Hovby kanske det heter. Det är ett gammalt millitärfält.

Men har du en himla tur kanske du kommer in på nya flygfältet. Och även ut innan polisen kommer. :hihi

/Dreas
 
.........

Dreas skrev:
Det enda ställena runt omkring här som är något att köra på, alltså leka är väl gamla flygplatsen.

Annars tror jag att du måste leta dig längre ut som till tex moholms gamla flygfält eller det som ligger mellan skara och lidköping. Hovby kanske det heter. Det är ett gammalt millitärfält.

Men har du en himla tur kanske du kommer in på nya flygfältet. Och även ut innan polisen kommer. :hihi

/Dreas
Tack för tipset .. får väl duga vanliga vägar, dety e ganska fina rakor Skövde M-stad.. det funkade i dag ...
 
Mr San skrev:
Tack för tipset .. får väl duga vanliga vägar, dety e ganska fina rakor Skövde M-stad.. det funkade i dag ...

kommer bli helt livsfarligt att åka mc där när vajerräcken är monterade. Vurpar man då kommer man ut som ett antal skinkskivor på andra sidan...
 
ja då har man varit ute och smiskat grusvägar på hökensås :yoparty :tuttar
Tack för sälskapet tobbe. En motard ska va repig :näsblod :tummenupp
Hittar någon en höger bak blinkare på åsen så är det min :D

/Stellan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top