Samåkning Skövde

Kan inte följa med idag pga. en mindre olycka på jobbet igår som resulterade i en gratistrip på morfin, mailadressen till en mycket söt sjuksköterskestudent samt två veckors sjukskrivning. Bilder kommer... :gnissla

Tranicos skrev:
2535501 Kan inte följa med idag pga. en mindre olycka på jobbet igår som resulterade i en gratistrip på morfin, mailadressen till en mycket söt sjuksköterskestudent samt två veckors sjukskrivning. Bilder kommer... :gnissla

:va

Ville hon inte ge dig sitt telefonnummer? :hihi

Kry på!

HanneZ skrev:
2536267 :va

Ville hon inte ge dig sitt telefonnummer? :hihi

Kry på!

Hon hade pojkvän serru, då måste man sköta saker och ting diskret. :) För att vara lite seriös så lovade hon bara att maila lite bilder från den stora operationen. :tungan

jag tar ut r1an ida nån som ska åka släng iväg ett sms till 0706714493 så får vi se var ja är

Här kommer anledningen till att jag inte kan vara med och åka på ett tag. Väntar på bättre bilder från sköterskan men då hon inte verkar få tummen ur får ni nöja er med en bild från mobilen. :tungan

Bifogat

• 061012_162630.jpg
    061012_162630.jpg
    109.5 KB · Visningar: 82
aaaj...det såg inte skönt ut...:gnissla

hoppas du fick mycket morfin eller roliga piller:D

krya på dej!

Tranicos skrev:
2538858 Här kommer anledningen till att jag inte kan vara med och åka på ett tag. Väntar på bättre bilder från sköterskan men då hon inte verkar få tummen ur får ni nöja er med en bild från mobilen. :tungan

Såg ju inte helt bekvämt ut. Har du kört ett borr genom fingern? Hur bar du dig åt människa!?

Last edited:
Keyser Soze skrev:
2538948 Såg ju inte helt bekvämt ut. Har du kört ett borr genom fingern? Hur bar du dig åt människa!?

Han ville väl prova och se om det skulle göra ont eller ej ;)

Ser som sagt inte så roligt ut, hoppas det läker snabbt o bra.

Tranicos skrev:
2535501 Kan inte följa med idag pga. en mindre olycka på jobbet igår som resulterade i en gratistrip på morfin, mailadressen till en mycket söt sjuksköterskestudent samt två veckors sjukskrivning. Bilder kommer... :gnissla

En fråga fortsatte du borra när du märkte att borren var mot fingret.. Du måste ju ha kännt ngt MÄNNISKA !!!!!:va

Hoppas du frisknar till tills nästa säsong.... Men med din otur så kommer du väl att råka ut för fler olyckor med borr o annat dyl :D

Snowstormer skrev:
2539757 En fråga fortsatte du borra när du märkte att borren var mot fingret.. Du måste ju ha kännt ngt MÄNNISKA !!!!!:va

Hoppas du frisknar till tills nästa säsong.... Men med din otur så kommer du väl att råka ut för fler olyckor med borr o annat dyl :D

Aah, jag stod och tänkte på annat serru. :) Det var en pelarborr så det var ingen vanlig handborrmaskin. Plötsligt fastnade jag med handsken i borret och sen vart det kört. Jag trodde först att borret bara satt i handsken och att fingret låg mot borret så jag ryckte till allt jag kunde för att slita sönder handsken innan fingret fastnade. Eftersom borret redan satt genom fingret gjorde det ganska ont. Då kom jag på att det kanske vore läge att stänga av maskinen. Sen vart det bara att lossa borret ur maskinen och åka in till akuten. :tungan

Det går snart över, men jag tänkte nog ändå ställa av hojen och köpa en biljävel som jag kan ha över vintern.

ajajaj barbro....det jobbigaste är ju att det ser ut att bar högerhanden :pannkyss blir jobbigt att huda framöver kan jag tänka..

krya på dig

@Tranicos. Hej! Jag stannar med cheyen ikväll, ska ägna mig åt the finer things in life :kär

(Mobilen är paj igen.)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...