Samåkning Skövde

HanneZ skrev:
2186610 Se till att den är upplyst bara, det räcker inte att den lyser då man trycker på den utan hela tiden.


Ta en bit tejp och någont som håller inne knappen för upplysningen.
Sedan tejpar du fast knappen med biten och tejpen så att den lyser jämt.
 
Marlean skrev:
2190909 Ta en bit tejp och någont som håller inne knappen för upplysningen.
Sedan tejpar du fast knappen med biten och tejpen så att den lyser jämt.
Nja, dom brukar inte gilla fast-tejpade prylar.
 
Det va nära...

oj oj oj ,, vad det va nära för en av er två som körde rettor idag utanför Maxi..
Ta det lungt på vägarna killar.. :)
 
va e de för skillnad i kvalite etc på en vanlig oring å en x-ring kedja??

behöver nytt drivpaket å nya belägg så de e lika bra å börja undra lite
 
Vaektra skrev:
2199800 Någon som ska till Kinnekulle på söndag och som kan tänka sig att ta med mig då jag inte hittar så bra själv :rolleyes:



... ja jag är disorienterad. :3freak

Kommer nog dit & kikar senare på dagen....då kan du få hjälp med vägen hem iaf. :)
 
Vaektra skrev:
2199800 Någon som ska till Kinnekulle på söndag och som kan tänka sig att ta med mig då jag inte hittar så bra själv :rolleyes:



... ja jag är disorienterad. :3freak

Ja är anmäld men ja vet inte om jag åker ner på Lördag o hänger med er om ni ska göra nåt eller åker från tjejen (Strömstad) tidigt Söndag morgon, är ett gäng som ska åka från Trollhättan också som ja funderar på att hänga med.
 
tjena. får inte åka på kullen med racehojen så jag säljer mina två platser med racingworld! en nu på söndag 4 juni och en den 3 juli!
lite panik med den på söndag för stefan måste ha dom nya uppgifterna senast imorgon kl 12:00

ring mig så löser vi det!
0708601250
// Jonas
Edit: det är snabb grupp vi pratar om med!
 
skövde_pöjk skrev:
2206533 tjena. får inte åka på kullen med racehojen så jag säljer mina två platser med racingworld! en nu på söndag 4 juni och en den 3 juli!
lite panik med den på söndag för stefan måste ha dom nya uppgifterna senast imorgon kl 12:00

ring mig så löser vi det!
0708601250
// Jonas
Edit: det är snabb grupp vi pratar om med!
Den platsen pa sondag kniper jag :)

/Lasse
 
Ut och åka vid fint väder IDAG (torr väg)

Om du är sugen så ses vi vid modegrillen 18:30 (väntar 10 min ifall någon är sen)

/Felix
 
Last edited:
Lite offtopic

:backontop :hjälm någon som har lust att åka bakom/framför mig när jag kör med grönaskylten?

(min handledare bor i falköping, men är sällan hemma så det blir inte mycke åka för min del :( )
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top