Samåkning Skövde

Liz Gsx-R skrev:
2072282 :rofl :rofl nä fick han det...

:fatta! :fatta!
ja e ingen kärring... och ja gör inget nytta vid spisen... :fatta!
bara på hojen och ett annat ställe också... :tungan

jaha e det de man gör... :confused:

jag har en elak mamma.. OKEJ

du är en kärring.. för du e född på 60talet

du gör nytta på alla 4 på golvet då eller? (med en skurhink) :rofl

idiotfundering:
säg att man inte vill snusa, för magen inte tål det, ... borde de inte gå å stoppa snuset i arslet då? för de borde väl tas upp lika bra som i munhålan :va

Last edited:
2fast4hjo skrev:
2072403 :nicka, skrev det i min gästbok :lol

sluta skvallra :7peta

annars berätar jag historien om dig, en mopedfjortis från mariestad, hans hund, å en svart sopsäck å en burk vasselin :banana

heimdal skrev:
2072939 jag har en elak mamma.. OKEJ

du är en kärring.. för du e född på 60talet

du gör nytta på alla 4 på golvet då eller? (med en skurhink) :rofl

idiotfundering:
säg att man inte vill snusa, för magen inte tål det, ... borde de inte gå å stoppa snuset i arslet då? för de borde väl tas upp lika bra som i munhålan :va

Och vad är du då om ja e en kärring... för vi är födda på samma årtal.

ja tror att det tas upp lite sämre så du får nog ta hela dosan när du ska prova...

2fast4hjo skrev:
2073068 Nu har du nog drömt :pannkyss, jag umgås inte med fjortisar :cdevil

du är en fjortis

Liz Gsx-R skrev:
2073155 Och vad är du då om ja e en kärring... för vi är födda på samma årtal.

ja tror att det tas upp lite sämre så du får nog ta hela dosan när du ska prova...

vi e inte födda samma årtal alls... sådetså.. du född nittonhundrakärring å jag e född nittonhundraman (1981) :hihi

de va bara ett teoretiskt tankeexperiment hurvida nikotinet tas upp lika bra elle bättre/sämre genom tarmen :D
men en snusdosa har en volym på 0.085liter :D

Last edited:
heimdal skrev:
2073194
vi e inte födda samma årtal alls... sådetså.. du född nittonhundrakärring å jag e född nittonhundraman (1981) :hihi

de va bara ett teoretiskt tankeexperiment hurvida nikotinet tas upp lika bra elle bättre/sämre genom tarmen :D

du är nug född på gubbåret...

ja det är bara att trycka på då... :hihi

heimdal skrev:
2073194 du är en fjortis

Men Heimdal....om du funderar på detta så glöm för fan itne att ta ur snuset ut dosen innan du använder det. Om du trycker upp dosan som den är så gör det nog ingen större verkan.

Fast prova att stoppa allt i en tepåse. Då borde det ju bli som en enda stor portionssnus. Som dessutom är lätt att få ut om du lämnar kvar snöret i påsen. :hihi

Dreas skrev:
2073288 Men Heimdal....om du funderar på detta så glöm för fan itne att ta ur snuset ut dosen innan du använder det. Om du trycker upp dosan som den är så gör det nog ingen större verkan.

Fast prova att stoppa allt i en tepåse. Då borde det ju bli som en enda stor portionssnus. Som dessutom är lätt att få ut om du lämnar kvar snöret i påsen. :hihi

bra sagt... :rofl :rofl

Dreas skrev:
2073288 Men Heimdal....om du funderar på detta så glöm för fan itne att ta ur snuset ut dosen innan du använder det. Om du trycker upp dosan som den är så gör det nog ingen större verkan.

ni är om möjligt sjukare än mig :3freak

mc relaterat oj oj

Dreas skrev:
2073359 Man blir ju som man umgås :arsele :hihi :hihi
:va :va detta är väl ingen sandlåda eller :) mvh bert visserligen fyllda de 50 men ok lite skämt kan väl vara ok men vad är allt detta :confused:

i alla fall ha en trevlig o lugn Glad Påsk på er i Västergötland :hihi :tummenupp :)

cbxbert skrev:
2074283 :va detta är väl ingen sandlåda eller :) mvh bert visserligen fyllda de 50 men ok lite skämt kan väl vara ok men vad är allt detta :confused:

i alla fall ha en trevlig o lugn Glad Påsk på er i Västergötland :hihi :tummenupp

Kolla gamlingar, nu har vi funnit "gammelfarfar" :yoparty

:pannkyss såja De flesta känner varandra här och detta har blivit våran officiella spamtråd :fakta. :7peta ni killar vet väl att att det ändå är :tuttar som bestämmer

Tider för samåkningar och diverse aktiviteter o dylikt skriver vi här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=82328&page=1&pp=20

Tack detsamma, här ska :fyllisar.

Heimdal: åker till ICA o köper mjölk åt dig, för whiskey dricker du ju inte :hihi

Last edited:
cbxbert skrev:

Hmm..om det bara skulle finns MC relaterade frågor och funderingar på denna tråd så skulle denna sida vara mycket trå(d)kig. Söker man moral och korrekthet är detta fel tråd att besöka. Humor och sarkasm och ironi förhöjer livet.!

Och Heimdal,, han tål detta.. Han tål allt. Man ger och man tar.

Heimis...seså slå på volly nu!

Jipppiiiiiee!!!

Har antligen kort lite hoj nu :) Hjalpte en kompis utan KK att ta cykeln till tvatthallen och hem igen, sa javla gott!

Visserligen ingen grym Honda, men en GSXR750 iaf...bra att ha nat tamt att varma upp med, hehe.

Snaaart ar min hoj fardig, och da..! Nan annan som kant lite pa den kalla o grusiga asfalten?

/Lasse

southwick skrev:
2074537 Jipppiiiiiee!!!

Har antligen kort lite hoj nu :) Hjalpte en kompis utan KK att ta cykeln till tvatthallen och hem igen, sa javla gott!
osv............/Lasse

Grattis!! Jag hade premiär i Lördags...Ursh vad det var dåligt väder då. Småregn och kallt. Men nu lyser iallfall solen ute. Hoppas nu bara att den kan hålla i sig i några dagar så tempen stiger lite till påsken. Då kanske man kan ta sig en tur.

/Andreas

Dreas skrev:
2074571 Grattis!! Jag hade premiär i Lördags...Ursh vad det var dåligt väder då. Småregn och kallt. Men nu lyser iallfall solen ute. Hoppas nu bara att den kan hålla i sig i några dagar så tempen stiger lite till påsken. Då kanske man kan ta sig en tur.

/Andreas

ja hade också min premiär tur i lördags... :banana

Dreas skrev:
2074571 Grattis!! Jag hade premiär i Lördags...Ursh vad det var dåligt väder då. Småregn och kallt. Men nu lyser iallfall solen ute. Hoppas nu bara att den kan hålla i sig i några dagar så tempen stiger lite till påsken. Då kanske man kan ta sig en tur.

/Andreas

Körde oxå en premiärsväng i lördags. Vädret var ju sådär kan man säga. Såg bra ut på förmiddagen, men när jag skulle åka hem till mina föräldrar för å hämta cykeln började det ju att regna :huvet Men jag kunde inte hålla mig, så det blev en liten tur i stan. Det var kallt.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla