Samåkning Skövde

2fast4hjo skrev:
:fattartil Där sa du något, fotpinnarna..de ska ju så klart bort, vad ska jag med dem till. :huvet

Du behöver något att fästa stödhjulen i !!!!! Och något som tar smällen före kåpen under sadeln . :D

Dreas skrev:
Du behöver något att fästa stödhjulen i !!!!! Och något som tar smällen före kåpen under sadeln . :D

Ska du säga :rolleyes:

Fireblaargh skrev:
Det hjälper inte att demontera fotpinnarna, det är fortfarande en touringhoj!

Touringhoj eller inte. Ingen ide att ha dem där om jag endå inte ska skjutsa.

Last edited:
Ok, nu är jag här, PieRRe var upptaget, men wtf, vem vill bli frånåkt i sommar?
Bor i garaget & sover i skinnstället tills säsongen startar, så se upp, i sommar är det jag som ligger först i alla köer! :mad:

Tvärnit skrev:
Bor i garaget & sover i skinnstället tills säsongen startar, så se upp, i sommar är det jag som ligger först i alla köer! :mad:

Kul att du signat dig :tummenupp Valkommen.

- X-up, en sommar till som handledare :tungan tur att du har rejsingen sa du far kora av dig lite. :yoparty

Tvärnit skrev:
du lär ju ligga före mig iaf :hihi

Tjena galningar!

Hur är läget med er alla här inne? Vissa av er kanske kommer ihåg mig ifrån i somras då jag ibland var parkerad bakom Dreas på hans hoj. Har mest tjuvkikat här innan men tänkte att nu är det väl dags att börja skriva lite också. Bättre sent än aldrig. :tummenupp

Så vad ska vi hitta på för kul "vinteraktiviteter" innan våren och sommaren tittar förbi?
Vad sägs om bowling på Fredag klockan 20? :banana
Kanske lite :öl med? Eller är ni rädda för att förlora mot en :tuttar Är iofs en dålig förlorare,:6surkart bara varnar er, så var inte FÖR bra.

Men det är väl ingen risk, för jag ROCKAR! :2cool

Marlean skrev:
Tjena galningar!

Hur är läget med er alla här inne? Vissa av er kanske kommer ihåg mig ifrån i somras då jag ibland var parkerad bakom Dreas på hans hoj. Har mest tjuvkikat här innan men tänkte att nu är det väl dags att börja skriva lite också. Bättre sent än aldrig. :tummenupp

Så vad ska vi hitta på för kul "vinteraktiviteter" innan våren och sommaren tittar förbi?
Kanske lite :öl med? Eller är ni rädda för att förlora mot en :tuttar Är iofs en dålig förlorare,:6surkart bara varnar er, så var inte FÖR bra.

Men det är väl ingen risk, för jag ROCKAR! :2cool
Elgasen är sugen säger han här.

Marlean skrev:

Tänk då när de förlorar mot två :tuttar :hihi

:hej försten, kul att ni tittade förbi i lördags:tummenupp

:tuttar Regerar ju!

Men va!?? Är det bara Elgasen som är modig nog att ens våga "försöka" slå mig? Så lamt!

Nåja Lena, hänger du på blir det du och jag som :fyllisar *trumvirvel* VINNER!!! :D

Förresten, glömde ju skriva tack för senast Lena & Jörgen! :Bugar Var verkligen jättehäftigt att få bada i snön sådär!
Och hoppas du hade en fin :födelseda Jörgen. Låt inte Lena äta upp allt ditt godis nu *men är hon som mig har hon väl redan gjort det?* :rolleyes:

Kul att få se Melodifestivalen med. :corn Jag tycker det är tradition oavsett hur dålig den är vissa år.

Ha det gött!

Hej lantisar! :)
Hur är det hemma i skaraborg? Vi börjar få ordning på lägenheten här, Badrummet är strax klart ska bli jäkligt skönt att ta ett bad nu, Har varit dammig , svettig och full med målarfärg i två dagar snart.

I morgon börjar jobb interjuverna, Ska bland annat iväg och träffa en kille här ifrån sporthoj som har en mcbud firma. Sen så har jag ett näverksinstallations jobb, och manpower i sista hand så jag storm trivs här uppe.
:banana

LiCrO skrev:
Hej lantisar! :)
Hur är det hemma i skaraborg? Vi börjar få ordning på lägenheten här, Badrummet är strax klart ska bli jäkligt skönt att ta ett bad nu, Har varit dammig , svettig och full med målarfärg i två dagar snart.
I morgon börjar jobb interjuverna, Ska bland annat iväg och träffa en kille här ifrån sporthoj som har en mcbud firma. Sen så har jag ett näverksinstallations jobb, och manpower i sista hand så jag storm trivs här uppe.
:banana

Roligt att läsa :tummenupp Hälsa sofia grattis på födelsedasgen i efterskott! :födelsedag

Men kom igen nu allihopa! :huvet

Blir vi inte fler på Bowlingen på Fredag kl 20?

ÖKA, och skriv upp er nu! Är ju på tiden vi hittar på något. :fatta!

1. Marlean
2. Elgasen
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
osv.

Men kom igen nu allihopa! :huvet

Blir vi inte fler på Bowlingen på Fredag kl 20?

ÖKA, och skriv upp er nu! Är ju på tiden vi hittar på något. :fatta!

1. Marlean
2. Elgasen
3. Dreas
4.
5.
6.
7.
8.
9.
osv.

jag touring.. baahahahaaaa..

jag satte dit fotpinnarna redan i höstas.. lisas fel :mad:

men singelcutsen kommer ja sakna.. men quinnan ska ju inte alltid åka med, för då kan ja ju inte köra "fort" :D

heimdal skrev:
jag touring.. baahahahaaaa..

jag satte dit fotpinnarna redan i höstas.. lisas fel :mad:

men singelcutsen kommer ja sakna.. men quinnan ska ju inte alltid åka med, för då kan ja ju inte köra "fort" :D

Har tjejen din kläder och sådant då?

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...